וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף בעזה חולייה שתכננה לשגר רקטה

27.3.2011 / 10:50

חיל האוויר תקף חוליית מחבלים באזור ג'בליה שברצועת עזה, שעמדה לבצע ירי אל ישראל. על פי מקורות פלסטינים, שני בני אדם נהרגו בתקיפה ושלושה נוספים נפצעו

חיל האוויר תקף הבוקר (ראשון) חוליית מחבלים באזור ג'בליה שבצפון רצועת עזה. מקורות פלסטינים דיווחו כי שני פלסטינים נהרגו כתוצאה מהתקיפה ושלושה נוספים נפצעו. החולייה התכוונה לשגר רקטות לעבר ישראל. בצה"ל אישרו כי אכן בוצעה תקיפה, והוסיפו כי זוהתה פגיעה במטרה.

התקיפה הבוקר התבצעה לאחר שאמש זימנו אנשי חמאס נציגים מכל הפלגים החמושים הפועלים ברצועה, לפגישה דחופה על מנת לדון בהסלמה באזור הדרום ובצורך לדבוק בהפסקת האש. בפגישה, שנערכה אחר הצהריים במלון אל-קודס בעזה, דרש חמאס מהפלגים לציית להפסקת האש עם ישראל ולחדול מירי הרקטות.

ואכן, עם סיום הפגישה הודיע דובר חמאס כי הפלגים אכן הסכימו להפסיק את ירי הרקטות לעבר ישראל, במידה וצה"ל יחדול מלבצע תקיפות ברצועת עזה. דובר חמאס, איסמעיל רדוואן אמר לאחר הפגישה, כי הם "מחוייבים להפסקת האש, כל עוד כוחות הכיבוש יהיו מחוייבים לה גם הם".

בהודעה משותפת בתום הפגישה הבהירו נציגי הפלגים כי הם "מחויבים להסכמה הלאומית, כלומר לרגיעה בשטח, אם ישראל תהיה מחויבת אליה גם כן". עוד הבהירו הנציגים כי "מעשי הטבח והטרור הישראלים לא יצליחו לשבור את רוחו של העם הפלסטיני" וכן כי "ההתנגדות היא זכות לגיטימית להגן על הפלסטינים".

עדכון ראשון - 8:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully