וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - המדינה השנייה בעולם בשיעור החדירה של פייסבוק

איילה צורף

24.3.2011 / 12:51

כך לפי נתוני חברת המדיה קומסקור; המובילה בשיעור החדירה: הפיליפינים



ישראל היא המדינה השנייה בעולם בשיעור החדירה של פייסבוק בקרב האוכלוסייה הגולשת - כך עולה מנתוני חברת המדידה הגלובלית קומסקור, המודדת את היקפי הגלישה במדינות השונות ובאתרים השונים בעולם.



על פי נתוני קומסקור, כ-90% מהגולשים בישראל נכנסו לפייסבוק לפחות פעם אחת בחודש פברואר. המדינה היחידה שבה שיעור הגלישה בפייסבוק (מקרב כלל הגולשים במדינה) הוא גבוה יותר מאשר בישראל היא הפיליפינים, שבה 93% מהגולשים במדינה נכנסים לרשת החברתית לפחות פעם אחת בחודש.
צמודות לישראל בדירוג המדינות עם רמת החדירה הגבוהה ביותר של פייסבוק נמצאות טורקיה, עם כ-89.5% מהגולשים במדינה שפעילים ברשת החברתית, כשהיא מדורגת שלישית, ורביעית צ'ילה, עם 89% מהגולשים.







את העשירייה הפותחת סוגרות קולומביה, קנדה וונצואלה - בכל אחת עומד שיעור החדירה של פייסבוק על כ-85% מהגולשים.



ישראל היא אחת המדינות הבולטות בפייסבוק, בעיקר בכל הקשור למעורבות הגולשים במתרחש ברשת החברתית, ועל רקע היותה רשת בה פעילים גולשים ישראליים מכל קבוצות הגיל: החל מצעירים בגיל שאינו חוקי מבחינת פייסבוק לפתיחת דף (ילדים רבים בישראל בני 9 ומעלה פותחים דף בפייסבוק ומזייפים את תאריך הלידה שלהם, שכן לא ניתן לפתוח כרטיס לפני גיל 13) ועד בני הגיל השלישי, בני שישים ויותר, שגם הם פעילים מאד ברשת בישראל, לעומת מקביליהם בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully