וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א' מבית הנשיא: "קצב - אנס שהתחפש לנשיא מדינה"

א' מבית הנשיא, שלא נכללה בכתב האישום נגד משה קצב, הגיבה בסיפוק על עונש המאסר שנגזר עליו. לדבריה, "ביהמ"ש העביר מסר לציבור כולו: גם האזרח מספר 1 לא עומד מעל החוק"

א' מבית הנשיא הגיבה הערב (שלישי) לעונש המאסר שהושת על הנשיא לשעבר משה קצב בעקבות הרשעתו בביצוע שורה של עבירות מין. א' אמרה כי "זה לא יום אבל ולא יום חג, אלא עוד יום מבורך של עשיית צדק והענשתו של עבריין מין - אנס שהתחפש לנשיא מדינה". א' הוסיפה כי "שבע השנים שנגזרו היום על קצב, לא יחזירו לי את השנים האבודות שלי ואת ההתמודדות עם הנזקים הבלתי הפיכים שמשפיעים גם על עתידי. הפגיעות והסבל שעברתי על ידו, על ידי חבר מקורביו, משפחתו ועורכי דינו, לא יכולים להתאזן גם אל מול העונש המושלם ביותר".

"יחד עם זאת", ציינה א', "המחיר האישי הכבד ששילמתי מתגמד אל מול הצדק שנעשה ואל מול המסר שבית המשפט הנכבד העביר היום לציבור כולו: גם האזרח מספר אחת לא עומד מעל החוק. לצערי הגדול וגם לשמחתי, הייתי זאת ששברה את קשר השתיקה וזאת שסללה את הדרך לכל אותן נשים שעבדו במחיצתו ואזרו אומץ והתלוננו".

הבוקר, לאחר מתן גזר הדין אמר יועץ התקשורת נסים דואק, המקורב ל-א' מבית הנשיא, כי "זה מאוד קשה, ונראה שהעונש הולם את פסק הדין. אין לה היום שמחה לאיד, אלא כעס על האיש שהפך לה את החיים. היא עברה מסכת של השפלות. היא התמודדה מול מערכת עבריינית. אנחנו יודעים בדיעבד כי כל מה שהיא עברה היה נכון. לצערה אין כאן סגירת מעגל מוחלטת כי היא תמשיך לחיות עם הצלקות. אולי התביעה האזרחית תתקן חלק מהעוול".

השבוע נודע כי א', שלא נכללה לבסוף בכתב האישום שהוגש נגד קצב, מתכוונת להגיש בימים הקרובים תביעה אזרחית לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד הנשיא לשעבר. א', שהתלוננה נגד קצב על כך שאנס אותה, תטען בתביעה שתוגש באמצעות עו"ד אלדד יניב, כי בעקבות המקרה נגרמו לה נזקים נפשיים, וכי היא מתקשה לחזור לשגרת חייה. בעבר היא הגישה קובלנה פלילית נגד יועץ התקשורת של קצב, עו"ד אמנון שומרון, לאחר שאמר בראיון ברדיו כי בעבר עסקה בזנות. הקובלנה הסתיימה בפשרה שבה הוא התנצל וחזר בו מהדברים. יצוין כי גם א' ממשרד התיירות הודיעה בעבר כי היא שוקלת להגיש נגדו תביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully