וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בקריית מלאכי: "הנשים הפילו את קצב בפח"

רמי שני

22.3.2011 / 12:51

גזר הדין שהוטל על הנשיא לשעבר משה קצב, גרר תגובות נזעמות בקרב תושבי קריית מלאכי. "גילה קצב צריכה להישאר לתמוך בבעלה. בכלל, צריך לרדת מהם כבר. הם סבלו מספיק"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל. קריינות: אביב אברמוביץ')

עדיין עומדים מאחוריו? תושבים בקריית מלאכי הגיבו הבוקר (שלישי) בזעם למשמע גזר דינו של תושב העיר, הנשיא לשעבר משה קצב. על קצב נגזרו שבע שנות מאסר בפועל, שנתיים מאסר על תנאי וכן תשלום קנס של 100 אלף שקלים למתלוננת א' ממשרד התיירות, ו-25 אלף שקלים ל-ל' מבית הנשיא.

גולן גנם תושב העיר, טען כי "אין צדק! זה לא נעשה על פי מידת הצדק הנכונה. שפכו את דמו, גרמו לו עוול כבד ובעצם כל המשפט הזה לא היה צריך להתקיים". תושבת אחרת אמרה כי "הנשים קיבלו מה שרצו. הן נהנו, ועכשיו תובעות אותו. אם לא היו רוצות - לא היו הולכות איתו".

תושב נוסף אמר כי "המשפחה הזו הרוסה מאז גזר הדין. אני מבקש שתעזבו את האדם הזה בשקט. הכל עלילה, סתם שקר. כל תושבי קריית מלאכי יודעים שזה עלילה".

"אי אפשר להשליך את קלונו על העיר"

חבר של המשפחה התייחס לעובדה שאשתו של קצב, גילה, לא הגיעה עם בעלה להקראת גזר הדין. לדבריו, "גילה קצב צריכה להישאר לתמוך בבעלה. בכלל, צריך לרדת מהם כבר. הם סבלו מספיק". דינה אלול, תושבת העיר, הוסיפה כי "גילה צריכה להישאר לתמוך בו. אסור לה לעזוב אותו עכשיו. הנשים שהתלוננו נגדו הפילו אותו בפח. בתור אישה, אני יודעת מה זה".

עם זאת, חלק מתושבי העיר דווקא הביעו תמיכה בעונש. ריקי, תושבת העיר, אמרה כי "אני חושבת שהעונש ראוי מאוד. אם הבן אדם לא יודע לשמור את הידיים במקום שלהן, זה מה שמגיע לו".

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני התייחסה לתגובות המעורבות של תושבי קריית מלאכי. במהלך ביקר במכללת אחווה, אמרה לבני כי "משה קצב אנס והוא ישלם על כך, זה לא שייך לקריית מלאכי. תושבי קריית מלאכי לא צריכים לחוש שזה פוגע בהם. חלק מתחושת הגאווה של אזרחים במדינה זו תחושת הגאווה במקום בו הם גרים ואי אפשר לקחת קלונו של האחד ולהשליכו לשכונה, עיר או מדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully