וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושחתה האנדרטה לזכר חללי אסון המסוקים

עידן אבני

21.3.2011 / 8:40

אלמונים פירקו שלוש פלטות זכוכית מהאנדרטה לזכר 73 חללי אסון המסוקים במושב שאר ישוב, וגנבו מטבעות שהושלכו במקום. מפקד משטרת קריית שמונה: "נעשה הכל כדי לתפוס את האחראים"

אלמונים השחיתו הלילה (ראשון) את האנדרטה לזכר 73 חללי אסון המסוקים במושב שאר ישוב שבגליל העליון. האחראי על האנדרטה שהוקמה לאחר האסון שאירע בשנת 97', גילה הבוקר לתדהמתו כי מהאנדרטה הורמו שלוש פלטות זכוכית כבדות ונגנבו ממנה מטבעות שהושלכו במקום לזכר הנספים.

מנהל המקום מיהר להזעיק את המשטרה, אולם אז התברר כי זו אינה הפעם הראשונה שהאנדרטה הושחתה. לפני כחודש אירע במקום אירוע דומה, אולם אז לא הוגשה תלונה מכיוון שהאחראים הניחו שמדובר באירוע חד-פעמי. שוטרי תחנת קריית שמונה גבו עדות מהאחראי על האנדרטה וינסו לאתר את מבצעי ההשחתה.

השחתת אנדרטת אסון המסוקים, מרץ 2011. משה אסרף, ג'יליס
לפני כחודש אירע במקום מקרה דומה. האנדרטה בשאר ישוב/ג'יליס, משה אסרף

"לא מדובר בגניבה של סכום גדול אלא של כמה מטבעות, אולם זו פגיעה במקום חשוב ואנחנו נעשה את כל שביכולתנו לתפוס את האחראים למקרה", אמר מפקד תחנת קריית שמונה, סגן-ניצב מיכאל שפשק, לוואלה! חדשות.

אריה אברהם, האחראי על התחזוקה באנדרטה, אמר כי "זו בושה לקת מפה כסף. הייתי מעדיף שבכלל לא יקיימו את הנוהג הזה ושלא יזרקו מטבעות, זה עושה לנו צרות ונזק. בפעם הקודמת לפני הטקס אשר התקיים בחודש שעבר שברו לנו שתי פלטות וגרמו לנו לנזק של 5,000 שקלים. בסף הכל מדובר כאן בכ-30 עד 40 שקלים בכסף שנאסף ממטבעות מתוך המים, אבל הנזק הוא הרבה יותר גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully