וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי מצא החליט להתחיל בריצוי מאסרו כבר השבוע

20.3.2011 / 17:45

ראש רשות המסים לשעבר שהגיש עירעור על גזר דינו, הודיע כי יחל לרצות את עונשו כבר ביום חמישי הקרוב, אך ביקש לזרז את הדיון בערעורו

ראש רשות המסים לשעבר, ג'קי מצא, אשר הגיש בשבוע שעבר ערעור לבית המשפט העליון על גזר דינו, החליט היום (ראשון) שלא לדחות את המועד שנקבע לריצוי עונשו והוא יחל לרצות את מאסרו כבר ביום חמישי השבוע. זאת, תוך הגשת בקשה לביהמ"ש לזרז את הדיון בערעורו.

כזכור, בשבוע שעבר הגיש מצא ערעור לבית המשפט העליון על גזר הדין של השופט זכריה כספי, במסגרתו הוטל עליו עונש של 12 חודשי מאסר בפועל. מצא חתם על הסדר טיעון, במסגרתו נמחקה עבירת השוחד שעמדה בלב כתב האישום המקורי וכן שלוש עבירות של הפרת אמונים. בכתב האישום המתוקן הודה מצא בחמישה אישומים של הפרת אמונים ואישום של סיוע למתן שוחד, אך לא הוסכם על העונש.

סניגוריו של מצא, עוה"ד נבות תל-צור וטל שפירא מסרו כי הוא "ממשיך לעמוד בתוקף על ערעורו ואין בצעד זה בכדי לגרוע מהטענות שנטענו בערעור, אלא להיפך. החלטה זו של מצא מהווה המשך ישיר להתנהלותו הממלכתית ויוצאת הדופן מאז פרוץ החקירה ועד היום. מצא ומשפחתו חוו סבל רב ועינוי דין של למעלה מארבע שנים, וכל רצונו הוא לשים פרשה זו מאחוריו ולפתוח דף חדש בחייו האישיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully