וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ והשר לשעבר זאב בוים הלך לעולמו בגיל 67

ח”כ זאב בוים הלך היום לעולמו בארה”ב, שם קיבל טיפולים נגד מחלת הסרטן ממנה סבל. בוים מילא שורה של תפקידים, וכיהן כשר הבינוי והשיכון, החקלאות, הקליטה וסגן שר הביטחון

ח"כ והשר לשעבר זאב בוים (קדימה) הלך הים (שישי) לעולמו בארצות הברית בגיל 67. בוים שהה בארה"ב לצורך טיפולים במחלת הסרטן ממנה סבל. הוא הותיר אחריו אישה ושלוש בנות. טרם נמסרו פרטים אודות הלוויתו.

בוים החל את דרכו כמחנך וכמנהל ביה"ס רוגוזין בקריית גת ולאחר מכן כיהן כראש עיריית קריית גת במשך 13 שנים. הוא נבחר לראשונה לכנסת ה-14 בשנת 1996 מטעם סיעת הליכוד, והצטרף למפלגת קדימה עם הקמתה. הוא שימש בין היתר כסגן שר הביטחון, שר הבינוי והשיכון, שר החקלאות, שר העלייה והקליטה ויו"ר הקואליציה בימי ממשלת שרון. בכנסת הנוכחית כיהן בוים כראש ועדת המשנה של משרד הביטחון למוכנות העורף למצבי חירום.

יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני (קדימה) אמרה כי היא "כואבת את מותו של חברי. זאביק ייצג בכל הוויתו את הערכים עליהם מושתתת הציונות. אוהב הארץ הזאת ודואג לאנשיה, איש של מצפון וישר כסרגל. זאביק היה בית"רי בכל רמ"ח איבריו ושילב באישיותו את ההדר העברי - אותה נכונות להילחם על הערכים בהם האמין וכך נלחם על חייו עד שנדם".

"מדינת ישראל איבדה היום את אחד מטובי בניה ומנהיגיה", הוסיפה לבני. "קדימה גאה שבחר לייצג אותה בחייו וגאה שזכתה בו. קדימה על כלל חבריה, פעיליה ותומכיה כואבת את מותו. הוא יחסר לנו כחבר, כעמית וכאיש של מופת. יהי זכרו ברוך".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע צער עמוק על לכתו ח"כ זאב בוים. "בוים היה מטובי חברי הכנסת. הוא יצג דור ערכי והיה ציוני אמיתי ופטריוט ישראלי. הוא שירת בנאמנות את מדינת ישראל במשך עשרות שנים כחבר כנסת וכשר. פעולותיו חבקו תחומים רבים, אך המשותף להם היתה החשיבות הרבה שייחס לחינוך, לערכים ולאהבת העם והארץ. ליוויתי אותו במשך שנים רבות וגם לאחרונה במאבקו העיקש במחלת הסרטן. לצערי העמוק על אף עוז רוחו ואצילות נפשו, לא יכול היה למחלה".

ד"ר דורון אביטל, לשעבר מפקד סיירת מטכ"ל עתיד להחליף את בוים כחבר כנסת במפלגת קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully