וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת ליאור בוקר: "הגיבור הפרטי הפך ללאומי"

אריאל נוי

17.3.2011 / 1:26

בכירי משטרה, ח"כים ואשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגיעו לאור עקיבא על מנת לחלוק כבוד לתת ניצב ליאור בוקר שנהרג באסון הכרמל. בערב הוקראה גם הודעה מטעם ראש הממשלה בנימין נתניהו

לכבוד יום הולדתו ה-57, נערך אמש (רביעי) ערב הוקרה לזכרו של תת ניצב ליאור בוקר שנהרג באסון הכרמל בשעה שניסה לחלץ שוטרים מאוטובוס השב"ס הבוער. באירוע, שנערך בהיכל התרבות של אור עקיבא השתתפו מפכ"ל המשטרה, דודי כהן, המפכ"ל לשעבר, משה קראדי, מפקד מרחב צפון, ניצב שמעון קורן, השר לשעבר ראלב מג'דלה, ח"כ איוב קרא, ח"כ יעקב אדרי, ח"כ אריה ביבי ואשת ראש הממשלה שרה נתניהו.

בתו של בוקר, נופר, נשאה דברים במהלך האירוע ואמרה: "גדלנו לאבא מיוחד ובשני לדצמבר כל המדינה ידעה מה שאנחנו יודעים מזמן. נסו לחשוב על אדם שאוהב אתכם אהבה עצומה ללא תנאים, כזה היה אבא". אלמנתו נאווה בוקר אמרה לוואלה! חדשות: "מחר היינו אמורים לחגוג את יום הולדתו של הגיבור הפרטי שלי שהפך ללאומי. היתה בינינו אהבה גדולה ואמיתית. ליאור ידע לראות את הטוב בכל דבר. אני אפעל להשאיר מורשת ליאור ולהנצחתו על מנת שהדורות הבאים ילכו בעקבותיו".

עוד נישאו בכנס דברים בשמו של ראש הממשלה בנימין תניהו. "תרומתו של ליאור לביטחון האישי של אזרחי ישראל בכלל ושל תושבי חדרה בפרט היא גדולה ומשמעותית. בשעת מבחן הוכיח תת ניצב בוקר דבקות בעקרונותיו גם במחיר איבוד חייו שלו", אמר נתניהו. ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוספוב אמר כי "ליאור היה קצין וג'נטלמן. כה סמלי שהוא שמסלול חייו הסתיים כשנחלץ להציל אחרים. נפילתו בחזית כל כך אופיינית לאישיותו. הוא היה גיבור בחייו וגיבור במותו".
בתחילת השבוע החולט על הענקת אות המופת לשוטרים שחירפו את נפשם ונספו בשריפת הענק בכרמל. ועדת העיטורים בראשות מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דודי כהן, החליטה להעניק את אות המופת לתת-ניצב אהובה תומר, תת-ניצב ליאור בוקר וסגן-ניצב איציק מלינה, שנהרגו בשריפה בכרמל. ליאור השאיר אחריו אלמנה חמש בנות, הורים ואח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully