וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "נראה לעולם עם מה אנו מתמודדים"

רה"מ בנימין נתניהו בירך את חיילי צה"ל על ההשתלטות על ספינת הנשק ויקטוריה, ושב והאשים את אירן: "משלחת נשק ותופת שמיועד לארגוני הטרור בעזה על מנת להנחיתו על ראשי אזרחינו"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום (שלישי) בוועידת הנגב והגליל באילת להשתלטות חיל הים על ספינת הנשק "ויקטוריה", שנשאה על סיפונה מכולות עם אמצעי לחימה מסוגים שונים. "אנחנו מברכים כולנו את חיילי צה"ל, את חיילי שייטת 13, על ביצוע מושלם ונקי", אמר נתניהו. "ההנחייה שלי הייתה לתפוס את הספינה הזאת כפי שמתחייב מאיתנו לעשות על פי החוק הבינלאומי. זו גם זכותנו להגנה עצמית".

נתניהו שב והאשים את אירן במשלוח הנשק: "אירן משלחת נשק ותופת שמיועד לארגוני הטרור בעזה, על מנת להנחיתו על ראשי אזרחינו. הפעם הפעולה הסתיימה בהצלחה. נפרוק את הציוד שנתפס באשדוד ונראה אותו לעולם, שממהר להאשים את ישראל שנאבקת על חיי אזרחיה. חשוב שייראו עם מה אנחנו מתמודדים, ועם אילו כלים ואנשים מצוינים אנחנו מוציאים אל הפועל את זכותנו להגנה עצמית".

הספינה יצאה מנמל לטקיה שבסוריה, עגנה בנמל מרסין בטורקיה ונעצרה על ידי לוחמי השייטת בדרכה לנמל אל עריש שבמצרים. בצה"ל מעריכים כי אמצעי הלחימה היו מיועדים להגיע לארגוני הטרור בעזה.

גדר גם במזרח

בהתייחסו לחדירת מסתננים לישראל מגבולה הדרומי, אמר ראש הממשלה כי "יש לעצור את שיטפון המסתננים כדי להבטיח את עתידנו. נבטיח את גבולותינו, לא רק נגד מסתננים, אלא גם נגד פעילות חבלנית שמתארגנת בסיני".

"נקים גם גדר במזרח כי כשנחסום צד אחד, המסתננים יבואו מגבול הערבה. כמדינה שחפצה לחיות ולשמור על צביונה ומהותה, אנחנו חייבים לשלוט בגבולות ולהקים מכשולים", סיכם נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully