וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדה במשפט אולמרט: "חשבוניות כפולות לאותה טיסה"

9.3.2011 / 21:59

שלב עדויות הוידאו החל במשפטו של ראש הממשלה לשעבר, והיום העידה רחל מור, ששימשה כמתאמת הנסיעות שלו כראש עיריית י-ם. לדבריה, כל ארגון שאליו נסע - שילם על הנסיעה

"היו מקרים שהוצאתי חשבוניות למספר ארגונים עבור אותה טיסה" - כך העידה הערב (רביעי) רחל מור, מי ששימשה כמתאמת הנסיעות של אהוד אולמרט לפני כ-15 שנה, בעת שכיהן כראש עיריית ירושלים. מור העידה כי היו מקרים בהם אולמרט טס למספר ערים בחו"ל, ובכל מקום חויב הארגון שלבקשתו הגיע בתשלום כרטיס הטיסה מישראל. היא הוסיפה, כי בכמה מקרים קיבלה פניות מהארגונים שכללו תלונות על עלויות טיסותיו של אולמרט, לאור העובדה שהשתתף באירועים של כמה ארגונים, וכי במקרים אלה הורתה לה מנהלת הלשכה, שולה זקן, להשיב כי "אין מה לעשות" באשר לתשלום.

היום התקיים יום עדויות הווידיאו השלישי במשפטם של ראש הממשלה לשעבר ומנהלת לשכתו. מן העבר האחד היו העדים והפרקליטים, הנמצאים בניו יורק, ומהעבר השני השופטים, הצופים בעדויות באמצעות מסך טלוויזיה בבית המשפט המחוזי בירושלים. העדויות המגיעות מעבר לים צפויות להימשך גם מחר. העדה המרכזית הערב הייתה מור, שעבדה עבור אולמרט כשנתיים בתקופה שאינה נכללת בכתב האישום ומתגוררת כיום בברוקלין.

מור, שבמרבית עדותה התייחסה לזקן, אמרה כי היא זוכרת מקרה אחד שבו פנתה אל אולמרט בעקבות תלונה של אחד הארגונים על חיוב גבוה עבור נסיעה, ואמרה כי הוא השיב לה כי אם הם יכולים לא לשלם, הוא לא יבוא.

יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, אמר בתגובה כי "אין זה מפתיע שהפרקליטות בחרה לזמן עדה שעבדה עם אולמרט לפני 15 שנים, אשר לא היה לה שום קשר לתקופה המוזכרת בכתב האישום, ומצד שני להסתיר את מתאמת הנסיעות שקדמה לרייצ'ל ריזבי ועבדה בתפקיד 5 שנים, אשר העידה במשטרה שמעולם לא ראתה את המעשים המתוארים בכתב האישום. כשיגיע תור צוות ההגנה לזמן עדים, התמונה תשתנה מקצה לקצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully