וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: נפתח שלב עדויות הווידאו במשפט אולמרט

גלעד גרוסמן

7.3.2011 / 20:51

משפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התרחב וכעת הוא כבר מכסה שתי יבשות. בימים אלה נגבות עדויות ממעורבים בניו יורק. השופטים צופים מירושלים בעדויות

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עורך וידאו: אמיר קוטיגרו)

במהלך השנה האחרונה התכנסו כל המעורבים במשפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שלוש פעמים בשבוע בבית המשפט המחוזי ברושלים כדי לנהל את המשפט. אולם הערב (שני), שעון ישראל, עזבו המעורבים את מזרח ירושלים וטסו לברוקלין, ניו יורק שם החל שלב הווידאו קונפרנס של המשפט.

התובע, עו"ד אורי קורב ומנגד פרקליטתו של אולמרט, עו"ד נווית נגב, התכנסו הערב במשרדו של התובע הכללי בברוקלין כדי לחקור שורה של עדים שלא ניתן היה להביאם לישראל. הערב העידו מספר חברים בארגונים השונים שעל פי האישום בפרשת ראשונטורס מימנו את נסיעותיו של אולמרט לחו"ל. במקום נכח גם התובע הפדרלי אשר ניהל את הדיון, כאשר במקביל שלושת השופטים בתיק נשארו באולם בירושלים וצפו יחד עם העיתונאים בעדויות מבעד למסך הטלוויזיה. יצוין כי אולמרט עצמו טס לניו יורק כדי להיות נוכח בעדויות, למרות שלא היתה חובה שייעשה זאת. בסביבתו מיהרו להבהיר שהוא טס על חשבונו. הנאשמת השנייה בפרשה ראש לשכתו לשעבר של אולמרט, שולה זקן, נעדרה מהדיון.

הדיונים צפויים להתנהל במשך השבוע, כאשר בימים הקרובים צפויים להעיד גם שותפים לשעבר של מוריס טלנסקי, וכן מי שהיתה מתאמת הנסיעות לפני רייצ'ל רז ריסבי. בעוד כשבועיים צפוי להעיד במשפט מקורבו של אולמרט, עו"ד אורי מסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully