וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב החשוד ברצח הנער ברהט: הוא הושפע מסרט טורקי

רמי שני

7.3.2011 / 9:15

אביו של אחד הנערים החשודים ברצח הנער קייס אבו-סיאם ברהט לפני מספר שבועות, סבור כי את הרעיון למעשה הנורא לקחו החשודים מסרטים טורקיים בהם הם צופים. "הם משפיעים עליהם מאוד"

שבועות לאחר רצח הנער קייס אבו-סיאם ברהט, והעיר הדרומית מסרבת להירגע: מארי, אביו של אחד הנערים החשודים ברצח סיפר לוואלה! חדשות כי לדעתו, בנו הושפע מסרטים טורקיים בהם צפה עם חבריו. האב, שביתו נשרף, הוסיף כי למרות הכל הוא אינו מפחד מנקמה.

האב הוסיף, כי הוא לא מצליח להבין מדוע הבן שלו היה שותף לאירוע: "לא חסר לו כלום בבית. דיברתי עם הבן שלי, הבנתי ממנו שהוא היה עם חבר שלו, שיש לו שנאה גדולה אל קייס בגלל ההצלחות שלו, ושהוא עשה לו בעיות. הוא סיפר לי שהם באמת קראו לו ואז התחילו איתו מכות בידידות. אחר כך, החבר שלו הוציא פתאום סכין והתחיל לדקור אותו. הוא נפל על האדמה ואז השני המשיך לדקור אותו. הבן שלי ביקש ממנו להפסיק ואמר שהוא ילך להודיע למשטרה. החבר שלו אמר שאם הוא יעשה כך הוא ילשין לנו שהבן שלנו זה מי שדקר אותו".

האב סבור, כי שני החשודים ברצח היו מושפעים מסרטים טורקיים בהם הם צופים. "הם רואים בטלוויזיה איך הסרטים האלה נגמרים. בכל השכונה רואים אותם. ברור שהם משפיעים עליהם מאוד. זה סרטים אלימים, עם מאפיה ואלימות. הבן שלי מאוד מתחרט על מה שקרה. אנחנו ניסינו לדבר עם המשפחה של קייס, הם חברים שלנו".

בני משפחתם של יתר החשודים ברצח התחילו לשוב בימים האחרונים לרהט, לאחר שהיה קיים חשש לחייהם. "אנחנו עדיין לא יכולים לחזור כי כל הבית שלנו שרוף", סיפר מארי, "המשטרה לא הצליחה למנוע את זה, שישרפו לנו את הבית". לדבריו, רק יומיים לאחר מעצרו, התחיל בנו להבין את ההתרחשות סביבו: "הוא אמר, שבזמן שישב בכלא הבין מה שקרה. שהחבר שלו היה זה שאמר לו לבוא איתו להביא בנזין ולשרוף אותו, וזה מה שהם עשו".

לדברי מארי, הוא לא חושש מנקמה: "יש כאן הרבה מאוד שנאה, אבל אני לא חושב שמישהו יירצח בגלל זה. אנחנו מנסים גם להגיע לסולחה, אבל יש הרבה מאוד אנשים שלא רוצים את הסולחה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully