וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נפרד מעוזי ארד: יש לו זכות יוצרים במל"ל

פנחס וולף

6.3.2011 / 19:47

רה"מ נפרד מהיועץ לביטחון לאומי הפורש ואמר כי הוא "חיזק וקידם את המועצה לביטחון לאומי לרמה הגבוהה ביותר שידע גוף זה אי פעם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפרד היום (ראשון) בחדר הקבינט מעוזי ארד שסיים את תפקידו כיועץ לביטחון לאומי וכראש המטה לביטחון לאומי וברך אותו בהמשך דרכו. באירוע השתתפו גם שרי הקבינט המדיני-ביטחוני, שרי השביעייה, בכירי לשכת ראש הממשלה, בכירי המועצה לביטחון לאומי ואורחים נוספים. כמו כן השתתפו באירוע אשתו של ארד, ד"ר רות ארד, ובנותיו, ד"ר אורנה ארד וד"ר דורית בן עמי.

נתניהו ציין כי, "ארד שירת לצידי כמה פעמים בתפקידים בכירים בתחומי החוץ והביטחון: בכהונתי הראשונה כיועץ מדיני, ובכהונתי הנוכחית כיועץ לביטחון לאומי. את המל"ל, אותו כוננתי לפני כתריסר שנים, חיזק עוזי וקידם לרמה הגבוהה ביותר שידע גוף זה אי פעם מכל הבחינות; תפקוד, שותפות בקבלת החלטות, איוש, טיב כוח אדם והעלאת רמת פעולה. לעוזי זכות יוצרים וזכות מפתחים במועצה לביטחון לאומי".

רה"מ הוסיף ואמר כי "לכל תפקידיו הביא איתו עוזי יכולות מקצועיות מהמעלה הראשונה. עוזי הוסיף חומרים, תובנות, ידע, התחברות על העבר ועל ההווה, ומבט אל העתיד, מאגר קריטי שכל מי שמתיימר להנהיג חייב שיהיה לו, ובכך תרם תרומה גדולה לביטחון ולמעמד המדינה. רק מעטים יודעים את גודלה והיקפה של תרומה זו, ותודתי והערכתי עליה".

ארד פנה בדבריו לנתניהו ואמר לו: "מצאתי בך, כבר בקדנציה הראשונה, מנהיג בעל שיעור קומה שיכול להוביל ולנווט מדיניות ברמה מקצועית וגבוהה. בקדנציה השנייה, כשקראת לי להיות יועץ לביטחון לאומי, המשימה כללה גם לשדרג ולחולל בארגון שינוי, תוך כדי ביצוע מטלות שוטפות. המשימה הזו נפלה בחלקי ולקחתי אותה ברצינות. נהניתי מהגיבוי שלך, שבלעדיו אין לתפקיד תוחלת. אני מאמין בגוף הזה ומאחל לעמיתיי ולמחליפי שימשיכו לקדם את המועצה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully