וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מאמן כדורגל תקף מינית חמישה נערים

קובי מנדל

6.3.2011 / 12:54

מאמן הכדורגל אבי פרץ, תושב קריית מוצקין, נאשם כי ביצע מעשים מגונים ותקף מינית חמישה נערים. לדברי התביעה, פרץ הודה בחלק מהמעשים וטען כי "נסחף"

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד מאמן הכדורגל אבי פרץ מקריית מוצקין בגין שבעה אישומים שונים של תקיפות מיניות שביצע בחמישה נערים בני 12 עד 16. לפי כתב האישום, ביצע פרץ את המעשים בנערים בעת ששימש כמאמן הכדורגל של חלקם ובעסק למזון מהיר שהיה בבעלותו.

התובעת, עו"ד ענת שטיינשניד מפרקליטות מחוז חיפה, ציינה כי פרץ ביצע מעשי סדום בנער אחד ומעשים מגונים בארבעת הנערים האחרים בין השנים 2000 ל-2010. במקרה אחד, הפשיט פרץ לפי האישום את אחד הנערים בדירתו ותקף אותו מינית לאחר שהנער הביא לו אוכל מהעסק שבבעלותו. במקרה אחר הוא הציע לאותו נער לקיים עמו יחסים תמורת תשלום, כשהוא מציג בפני הנער "מחירון" לכל מעשה מיני.

באירוע אחר, הציע פרץ לאחד מחניכיו אותו אימן כדורגל לאמנו באופן אישי ללא תשלום. בהמשך, הוא הציע לאותו הנער לעלות עמו לדירתו, שם ביצע בו מעשים מגונים תוך הבטחה לקדמו בכדורגל. באירוע אחר הוא ביקש מחניך אותו אימן לסייע לו להביא כדורים לדירתו. שם, הציע לו לעסות את כפות רגליו, ובהמשך ביצע בו מעשים מגונים.

התובעת ביקשה לעצור את פרץ עד תום ההליכים נגדו. בבקשה ציינה התובעת כי "יש לנו הודאה חלקית של הנאשם בחלק מינורי של המעשים המיוחסים לו, כאשר לטענתו הוא 'נסחף' במספר פעמים כאשר נגע באיבר המין של אחד הקטינים. הוא אף מסר כי יתכן שבמהלך עיסויים שביצע הוא נגע אף באיברי מינם של קטינים אחרים". התובעת ביקשה מבית המשפט לקיים את הדיון בתיק בדלתיים סגורות ולאזור פרסום כל פרטים מזהים אודות המתלוננים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully