וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד תברואה בי-ם נפצע מפיצוץ מטען בשקית אשפה

איילה חננאל ואריאל נוי

6.3.2011 / 8:40

עובד תברואה של עיריית ירושלים נפצע באורח בינוני מפיצוץ מטען צינור שהונח בשקית אשפה בדרך חברון. ידו של העובד נקטעה. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע

עובד תברואה של עיריית ירושלים נפצע הבוקר (ראשון) באורח בינוני מפיצוץ שאירע בעת שפינה אשפה בדרך חברון פינת רחוב רוזמרין, בשכונת גילה בעיר. השקית נמצאה על אי תנועה בסמוך למנזר מר אליאס. בתוך השקית היה מטען צינור קטן. ידו של העובד נקטעה והוא פונה לטיפול בבית החולים הדסה עין כרם.

עובד תברואה נוסף שעבד עימו לא נפגע בפיצוץ. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע וחבלנים בוחנים כעת את הזירה. עדיין לא ברור האם מדובר בפיצוץ על רקע פלילי או לאומני. דרך חברון נחסמה לתנועה.

פראמדיק מד"א, רפאל הרבסט, שטיפל בפצוע סיפר בראיון לגל"צ: "נסעתי בבוקר להקפיץ את בני לגן ובדרך חברון ראיתי פצוע שוכב על הרצפה כשהוא בהכרה עם פציעה קשה מאוד ביד ימין. הענקתי לו טיפול עד שהגיעה ניידת טיפול נמרץ. לקח לי זמן להבין שמדובר בפיצוץ . רק רצינו לוודא שהוא לא בסכנת חיים".

מדובר בתקרית חמורה שנייה בתוך מספר ימים בהם מעורבים עובדי תברואה בעיריית ירושלים. ביום שלישי, נמחץ למוות פועל תברואה בן 38 על ידי מכולת אשפה שנפלה עליו ברחוב סלאח א-דין בירושלים. צוות מד"א ירושלים שהוזעק למקום קבע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully