וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק האקבי נגד ההריון של נטלי פורטמן

בראיון לשדרן רדיו מקומי, תקף המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב לשעבר מייק האקבי, את ההחלטה של השחקנית נטלי פורטמן להביא ילד מחוץ לנישואין. "זה יוצר תמונה מעוותת"

נטלי פורטמן אולי זכתה באוסקר על תפקידה בסרט "ברבור שחור", אך המועמד לנשיאות ארה"ב לשעבר מייק האקבי רואה בה דווקא כ"כבשה שחורה": מושל ארקנסו לשעבר ומנחה ברשת FOX NEWS בהווה, תקף את השחקנית על החלטתה להביא ילד מחוץ לנישואין עם ארוסה הרקדן בנג'מין מילפיי, כך דיווח העיתון US Magazine.

"אנשים רואים את נטלי פורטמן מתרברבת: 'אנחנו לא נשואים, אנחנו מביאים את הילדים הללו לעולם ומצבם בסדר גמור'", אמר האקבי, שביקר בחודש שעבר בישראל, בראיון לשדרן הרדיו המקומי מייקל מדבד. "אני חושב שזה יוצר תמונה מעוותת. זה מצער שאנחנו מהללים ומציגים באור זוהר את הרעיון של ילדים מחוץ לנישואין".

האקבי אמר עוד כי להורים יחידים רבים אין את המשאבים שיש לשחקנית המצליחה, דבר שהופך את ההריון שלה ל"מטריד". לדבריו, "רוב האמהות החד-הוריות הן עניות מאוד, לא מלומדות, לא מסוגלות למצוא עבודה, ולולא עזרת המדינה, ילדיהן היו גוועים ברעב ולא היה להם ביטוח בריאות, וזה סיפור שאנחנו לא רואים".

בנאום הזכייה שלה בפרס האוסקר, הודתה פורטמן לארוסה על התינוק שבדרך וכינתה את האימהות כ"תפקיד החשוב בחייה". בתגובה לנאום, אמר השדרן מדבד, כי מילפיי "לא נתן לה את המתנה הנהדרת ביותר, שהיא טבעת נישואין!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully