וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין בעיתונות הדתית: "דרעי, חזור עכשיו!"

מוטי לוי

3.3.2011 / 9:43

קמפיין חדש שהתפרסם באתר "כיכר השבת" ובעיתוני "קו עיתונות דתית" קורא לחבר הכנסת לשעבר אריה דרעי לחזור לחיים הפוליטיים. עדיין לא ברור מי עומד מאחורי הקמפיין

האתר החרדי "כיכר השבת" ועיתוני רשת "קו עיתונות דתית" פירסמו אתמול (רביעי) קמפיין הקורא לשובו של יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי לחיים הפוליטיים בישראל. עדיין לא ברור מי עומד מאחורי הקמפיין. מקורביו של דרעי אמרו בשיחה לוואלה! חדשות כי "אריה מופתע מאוד מהקמפיין הזה, ועד עכשיו אנחנו מנסים להבין מי עומד מאחוריו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אריה, עם ישראל זקוק לך!". מודעת הקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת הקמפיין החדש תחת הכותרת: "אריה, עם ישראל זקוק לך!" זוכה יו"ר ש"ס לשעבר למחמאות רבות. "את הנושאים הקשים ביותר, את המחלוקות הגדולות ביותר, את התשובות הכואבות ביותר, הוא מסוגל ויודע לבשר ולפתור בדיפלומטיה מעשית", נכתב במודעות.

במסגרת הקמפיין החדש מוצג דרעי כמועמד טבעי לראשות הממשלה במקרה של "חיבור של המפלגות החרדיות, הדתיות והחברתיות יחד". בהמשך מפורטים גם נתוני הסקרים האחרונים העוסקים בש"ס ובדרעי, לפיהם, אם הוא יעמוד בראשות המפלגה היא תקבל 17-18 מנדטים ואם יקים מפלגה חדשה יזכה ל-7-8 מנדטים. המודעות מסתיימות בקריאה: "אריה דרעי חייב לחזור, עכשיו!", ועליהן חתום ארגון עלום בשם "התנועה למען כלל ישראל".

באתר "כיכר השבת" בו הועלה הקמפיין סרבו להתייחס לזהות המפרסם. מהנהלת האתר נמסר, כי "מדובר בקמפיין עצמאי הממומן על ידי אנשים פרטיים שמעוניינים בחזרתו של דרעי לחיים הפוליטיים. אנו שמחים שהם מצאו ב'כיכר השבת' האתר החרדי המוביל בעולם את המקום הנכון לפרסום הקמפיין".

  • עוד באותו נושא:
  • אריה דרעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully