וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שלוש נפגע קשה מאוד מרכב הסעות בת"א

אריאל נוי ואיילה חננאל

3.3.2011 / 9:48

הפעוט נפצע סמוך לפעוטון, מפגיעת רכב המשמש להסעות ילדים .הוא פונה במצב קשה מאוד ל"איכילוב". מהחקירה הראשונית עולה חשד לרשלנות מצד הגננת ובעלה שנהג ברכב

פעוט כבן שלוש נפצע הבוקר (חמישי) באורח קשה מאד מפגיעת רכב המשמש להסעת ילדים, סמוך לפעוטון אליו הוא הובא על ידי הוריו, ברחוב מנחם מדמון בתל אביב. צוות של מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינה אותו לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית.

מבית חולים איכילוב נמסר כי הפעוט הגיע לחדר המיון והוא מאושפז כעת ביחידת טיפול נמרץ. מנהל חדר המיון, ד"ר פיני אלפרן מסר, כי "הפעוט הגיע אלינו במצב קשה מאוד עם פגיעת ראש ופגיעה מערכתית. הוא מטופל כרגע, ואנו מנסים לייצב את מצבו".

מחקירה ראשונית של נסיבות התאונה עולה, כי הפעוט יצא משער הפעוטון ללא השגחה, מסיבה שאינה ידועה. בעלה של הגננת, שככל הנראה לא הבחין בו, התניע את רכב ההסעות, נסע קדימה ופגע בפעוט. במשטרה בודקים חשד לרשלנות מצד הגננת ובעלה ונסיבות התאונה נחקרות באגף התנועה של משטרת מחוז ת"א, שם נחקרים הגננת ובעלה.

"לא מוכרות בעיות הסדרי תנועה במקום"

מעיירית תל אביב נמסר בתגובה כי "רחוב מדמון בשכונת כפר שלם עבר לפני מספר שנים שדרוג ושיפוץ והוסדרה בו כיכר תנועה. בנוסף, בשנה הקרובה מתוכנן להתבצע ברחובות רבים בכפר שלם פרויקט שיקום ושיפור תשתיות, במסגרתו ישופצו הכבישים והמדרכות, כולל הסדרת פסי האטה והצבת שילוט".

"עם זאת, יש לזכור כי אזורים רבים בשכונת כפר שלם מוגדרים כאזורי פינוי-בינוי ומתגוררים בהם סרבני פינוי רבים, אשר חלקם פולשים שהשתלטו ללא אישור על שטחים המיועדים למטרות ציבור ולבניה למגורים. באזורים אלה ישנם שטחי עפר לא סלולים אשר אינם מוסדרים, כדוגמת המקום בו אירעה התאונה. נציין כי לא מוכרות בעירייה טענות בנושא הסדרי התנועה במקום המדובר."

באוקטובר 2010 אירע מקרה דומה, כאשר ילדה בת 7 נהרגה מפגיעת אוטובוס הסעות בכפר הבדואי ביר אל מכסור שבגליל. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הילדה, בשהד חוג'יראת, במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה, אך בדרך לבית החולים נקבע מותה. מחקירת המשטרה עלה שהילדה התפרצה לכביש בעת שאוטובוס הנהוג בידי תושב הכפר, בן 27, עבר במקום.

בית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע הרשיע בינואר 2010 נהג אוטובוס הסעות בגרימת מותו של ילד בן 7, אותו הסיע במסגרת קייטנה בעיר דימונה. בחודש יולי 2005, הוריד הנהג מרדכי מאלנקר את המלווה מטעם הקייטנה שתי תחנות לפני התחנה שממנה ירד הילד סהר ממן וכאשר ירד הילד מהאוטובוס והחל לחצות את הכביש, פגע בו עם האוטובוס והרגו. בהכרעת הדין אמרו אז השופטים כי על הנהג היה ללוות את ממן מכיוון שהיה המבוגר היחידי באוטובוס באותה השעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully