וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "מקווה שגלעד שליט ישוחרר בקדנציה שלי"

פנחס וולף ואריאל נוי

2.3.2011 / 16:10

נתניהו נועד עם משלחת הכורים מצ'ילה, המבקרים בארץ. במהלך הפגישה התייחס נתניהו לחייל החטוף שליט: "אנו פועלים כל יום כדי להביא לשחרורו". אביו נעם מיהר להגיב: "רוצים תוצאות"

"אני לא יכול לפרט מה אנחנו עושים למען שחרורו של גלעד שליט, אבל אתם יכולים לצאת מהנחה שגם בלי הפירוט לא עובר יום ולא עובר שבוע שלא נעשים דברים" - כך אמר היום (רביעי) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפגישה בלשכתו עם משלחת הכורים מצ'ילה, המבקרים בישראל.

נתניהו הוסיף: "גם אם אי אפשר לספר מה עושים, היעד הוא אותו יעד כמו בחילוץ בניו זילנד - להוציא אותו ממעמקי האדמה ולהחזיר את גלעד הביתה". כאשר נשאל ראש הממשלה האם לדעתו גלעד ישוחרר עוד בקדנציה שלו, השיב: "אני מקווה".

נעם שליט, אביו של גלעד שליט הגיב לדברי נתניהו ואמר: "אנחנו כבר מאסנו בהצהרות ובדיבורים, אנחנו אפילו לא רוצים לראות מעשים, אנחנו רוצים לראות תוצאות".

ביום שישי האחרון העיד נעם שליט, בפני הוועדה לבדיקת ביצוע מסקנות דו"ח גולדסטון של האו"ם, שקבע כי ישראל וחמאס ביצעו פשעי מלחמה במבצע "עופרת יצוקה".

בעדות שניתנה בטלפון, הצהיר שליט כי בדו"ח נאמר במפורש כי יש לשחרר את גלעד. כמו כן ציין כי עד שחרורו יש לתת לו את התנאים הבסיסיים של שבויי מלחמה על פי אמנת ז?נבה השלישית, הכוללים ביקורים, בדיקת רופא ושליחת מכתבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully