וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל ניסיון רצח של אישה בידי בעלה לשעבר

קובי מנדל

1.3.2011 / 8:51

הפעם זה נמנע בזמן: שוטרים הצליחו לעצור גבר עם אקדח דרוך שאיים לפגוע בגרושתו ובבנו. החשוד, אחיו של עבריין מוכר מאזור נתניה, כבר ניסה לפגוע במשפחתו לפני כחודש

יומיים לאחר ששתי נשים נרצחו באזור הצפון בידי בעליהן, הצליחה המשטרה לסכל הלילה (שלישי) מקרה דומה בזכרון יעקב. גבר בן 65, אחיו של עבריין מוכר מאזור נתניה, הגיע לזכרון יעקב כדי לפגוע, לפי החשד, בגרושתו, בת 55 ובבנם בן ה-29. אזרחים הבחינו בחשוד כשהוא צועק, בכניסה לבניין בו מתגוררת האישה עם בנם ועם אמה, "אני אפגע בך". הרקע למעשה הוא חשד של הגבר שגרושתו מתרועעת עם גבר אחר.

בעקבות כך הוזעקו למקום שוטרים מהתחנה המקומית, שהצליחו להשתלט על החשוד, לאחר שהשליך את האקדח שהיה ברשותו. בחקירה הראשונית התברר כי האקדח היה גנוב והוא היה דרוך עם כדור בקנה. בעקבות האירוע התעלפה אמה של האישה. החשוד שנעצר שומר על זכות השתיקה והוא יובא בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בחדרה.

"החשוד משתייך לאחת ממשפחות הפשע הקשות באזור השרון"

במשטרה מציינים כי לפני כחודשיים ניסה הגבר לרצוח לפי החשד את בנו. מחקירת המקרה עלה כי הגבר הצמיד אקדח לפיו של בנו, אך בשל מעצור באקדח, תוכניתו לא יצאה אל הפועל. קצין אגף חקירות ומודיעין במרחב חוף סגן ניצב שלמה מנחם אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר בחשוד שהגיע לחסל חשבונות עם גרושתו ובנו. השוטרים מתחנת זכרון יעקב גילו נחישות, השתלטו על החשוד ומצאו בחיפוש את האקדח שהושלך. הוא לא משתף פעולה בחקירתו".

מפקד מרחב חוף, תת-ניצב רוני עטיה, מסר כי "מדובר בחשוד שמשתייך לאחת ממשפחות הפשע הקשות באזור השרון ובזכות פעילותם המהירה של שוטרי תחנת זכרון יעקב, סוכל ניסיון רצח ונמנעה פגיעה באישה ובבנם". עטיה הוסיף כי "אנו נפעל במהירות יחד עם הפרקליטות כדי לסיים את החקירה ולהביאו לדין על העבירות שיוחסו לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully