וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי יחימוביץ' הודיעה: ארוץ לראשות העבודה

28.2.2011 / 12:55

"זהו אתגר עצום לחלץ את המפלגה מהשבר הערכי-מנהיגותי והציבורי שהיא נמצאת בו", כתבה הח"כית לפעיליה, והודיעה על כוונתה להתמודד בפריימריז במפלגה שיתקיימו ב-7 בספטמבר

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' הודיעה היום (שני) על כוונתה לרוץ לראשות מפלגת העבודה. במכתב ששלחה ל-7,000 מפעיליה, הצהירה יחימוביץ' על רצונה "לצקת למפלגת העבודה סדר יום סוציאל-דמוקרטי, חברתי ואחראי". הסיבוב הראשון של הפריימריז במפלגה ייערך ב-7 בספטמבר השנה.

"כובד המשימה ברור אך אינו מרתיע אותי", הוסיפה יחימוביץ', ואמרה כי "זהו אתגר עצום לחלץ את המפלגה מהשבר הערכי-מנהיגותי והציבורי שהיא נמצאת בו. אני בטוחה ביכולתי להשיב למפלגה מעגלים רבים של אנשים ערכיים ואכפתיים שמשתוקקים לשינוי". יחימוביץ' גם הודיעה כי היא מקיימת בימים אלה "מפקד אידאולוגי נרחב" כדי להרחיב את שורות שורת המתפקדים למפלגה.

"בחמש השנים שלי בכנסת ויתרתי על שררה וכיבודים רבים שהוצעו לי והתמסרתי לחלוטין למימוש מעשי של השקפת העולם שלי בחקיקה כלכלית וחברתית ענפה", אמרה יחימוביץ', והבטיחה כי אלה התכנים שתיצוק למפלגת העבודה אם תיבחר לראשותה.

אנשי המפלגה החליטו כי הבחירות לראשות המפלגה יתקיימו ב-7 בספטמבר השנה, לאחר שאהוד ברק וכמה חברים כנסת נוספים של העבודה התפצלו ממנה, והקימו את סיעת "עצמאות". אם יידרש סיבוב שני הוא ייערך ב-21 בספטמבר. עד כה הודיעו על מועמדותם לראשות המפלגה גם השרים לשעבר אבישי ברוורמן ויצחק הרצוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully