וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין שלום דומרני נעצר בחשד לסחיטה באיומים

איילה חננאל

28.2.2011 / 8:10

איש העולם התחתון מהדרום נעצר לפנות בוקר על ידי המשטרה בחשד לביצוע עבירות סחיטה באיומים במאבק שליטה על תחום הגז בשדרות. פרקליטיו: "המעצר יסתיים בקול ענות חלושה"

העבריין שלום דומרני נעצר לפנות בוקר (שני) יחד עם שבעה חשודים נוספים בחשד לסחיטה באיומים. המעצר הגיע בסיום חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה הכלכלית של המשטרה. החשודים יובאו בצהריים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

דומרני ומקורביו חשודים בביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, הצתה וסחיטה באיומים על רקע מאבקי כוח ושליטה בשוק חלוקת הגז בעיר שדרות וסביבתה. על פי החשד, העצורים איימו ואף הציתו רכב וחנות של בעלי חברת גז מתחרה, בכדי למנוע תחרות חופשית וכניסה של בעלי עניין נוספים לשוק החלוקה באזור. פרקליטיו של דומרני, עורכי הדין משה שרמן ודוד יפתח, מסרו בתגובה כי "גם המעצר הזה יסתיים בקול ענות חלושה".

מדובר במעצרו השני של דומרני על רקע אותם החשדות לאחר שבסוף החודש שעבר נעצר, נחקר ושוחרר. בסוף החודש שעבר הודיעה המשטרה כי עצרה את דומרני, שעל פי החשד, תכנן יחד עם איש העולם התחתון, ריקו שירזי, להתנקש בחייו של יריבם פרנסואה אבוטבול שהשתחרר ממאסרו לאחרונה. לדברי המשטרה, במהלך פגישה במסעדה בנתניה, העבירו דומרני שירזי דרך עזיאת חאמד, ראש משפחת פשע מיפו מסר מאיים לאבוטבול.

החשד הוא כי שירזי, דומרני וחרירי חברו יחד במטרה להשתלט על תחום הלבנת ההון והשוק האפור באזור השרון, ולשם כך תכננו לחסל את יריבם - פרנסואה אבוטבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully