וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת סוציאלית נרצחה ע"י בעלה, שהואשם באלימות

האישה שנרצחה במסד ע"י בעלה עבדה כפקידת סעד בעיריית טבריה. מנהלה: "זה אובדן בל יתואר, מתקשים לעכל את האסון". הבעל, שעבד כמאבטח, התאבד לאחר הרצח. הוא הואשם בעבר בתקיפת אשתו

הגבר שרצח אמש (ראשון) על פי החשד את אשתו והתאבד ביישוב מסד שבגליל התחתון, היה מוכר למשטרה ואף הואשם בעבר לאחר שתקף את בת זוגו. לאחרונה עבד כמאבטח ועל פי החשד נשקו האישי שימש ככלי הרצח. עורך דינו, לוליק אסל, סיפר כי ייצג את הבעל בהליך הפלילי שהתנהל נגדו. "סיימנו אותו ללא הרשעה, מה שאיפשר את העסקתו כמאבטח". לבני הזוג ארבעה ילדים, והצעיר שבהם, בן 17, שהה בבית בשעת הירי.

סנ"צ אפי פרטוק, מפקד משטרת טבריה, אמר כי "הבעל מוכר למשטרה. לפני שלוש שנים הוא נעצר בחשד שהכה את אשתו והוגש נגדו כתב אישום. הוטל עליו פיקוח של קצין מבחן והוא הורחק מהיישוב". בשלוש השנים האחרונות חיו בני הזוג בנפרד כאשר הגבר מתגורר בעיר מודיעין. כעת מנסים השוטרים לברר מדוע הגיע הערב הבעל לבית גרושתו, פקידת סעד לחוק הנוער וראש צוות עבודה קהילתית בעיריית טבריה.

ראש אגף הרווחה בעיריית טבריה, מנשה כהן סיפר אמש לוואלה! חדשות על היכרותו עם הנרצחת. "היא הייתה אחת העובדות הוותיקות במחלקה ואחד מעמודי התווך שלה. זהו אובדן בל יתואר, אנחנו מתקשים לעכל את גודל האסון", אמר כהן. "היא דאגה לכולם כמו אימא והייתה אשת מקצוע למופת. היא תמיד נהגה לשמור על פרטיות בכל מה שנוגע לבית".

השכנים סיפרו כי בתקופה האחרונה לא נהג הגבר לפקוד את היישוב, אך אחת השכנות, גילה פאר, אמרה שאינה מופתעת מהאירוע. "הכתובת הייתה על הקיר. ידענו שיש הרבה אלימות ביניהם . הייתי בבית, שמעתי שלוש יריות ואז השתררה דממה ופתאום שמעתי עוד שתי יריות. זה היה מפחיד מאד. ידענו שהיו גם תלונות במשטרה".

(עדכון ראשון: 22:45, 27.02.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully