וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב: סוכן סמוי הפליל חשודים בסחר בסמים בדרום

רמי שני

27.2.2011 / 7:45

ארבעה ימים בלבד לאחר שסוכן סמוי הביא למעצרם של 18 חשודים בסחר בסמים באזור הדרום, הצליח סוכן אחר להפליל 20 חשודים נוספים. עסקאות הסחר נאמדות בעשרות אלפי שקלים

משטרת מרחב הנגב עצרה הבוקר (ראשון) 20 תושבי אזור הדרום החשודים בסחר בסמים. לפי החשד, 20 המעורבים קיבלו לידיהם סם מסוג קוקאין שיובא מחו"ל והפיצו אותו באזור באר שבע ויישובים סמוכים. סוכן סמוי תיעד את עסקאות הסחר, שנאמדות בהיקפים של עשרות אלפי שקלים' וחקירה של ימ"ר נגב הביאה לאיסוף הראיות נגד החשודים. המעורבים יובאו בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע.

ביום רביעי שעבר דווח כי סוכן סמוי שפעל בקרב סוחרי סמים בדרום ובמרכז הארץ, אסף במהלך חצי השנה האחרונה ראיות נגד 18 אנשים, הנמנים עם הדרג הגבוה של ארגוני הפשיעה בישראל והביא למעצרם. לפי החשד, העצורים נהגו לבצע עסקאות רכישה ומכירה של סמים בהיקפים של מיליוני שקלים. "צריך להבין, מכל גרם אפשר להכין שלוש מנות של סם ואנחנו מדברים על כמות של עשרות קילוגרמים של סם ויותר", סיפר מפקד יחידת החקירות המרכזית לכיש, סגן ניצב שמעון פורטל. "מדובר בסוחרים שלפי החשד מימנו באמצעות העסקאות האלה את העסקים החוקיים שלהם לכאורה".

הראיות שנאספו נגד החשודים שנתפסו בשבוע שעבר, קושרות אותם לעבירות של סחר בסם מסוכן מסוג קוקאין. במשטרה מעריכים, שהם ייבאו את הסם לארץ בדרכים שונות, וביצעו בעצמם עסקאות בכמויות סם מסחריות ובהיקף כספי גדול. הכספים שנאספו כתוצאה מעסקאות הסמים שביצעו הסוחרים נתנו בידיהם כלים כלכליים לביסוס מעמד גבוה. יצוין כי מדובר בעבריינים שחלקם נמנים על ארגוני הפשיעה המוכרים והגדולים בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully