וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף אשתו ואיים "ארצח אותך ואשתה את דמך"

רמי שני

24.2.2011 / 4:26

כתב אישום חמור הוגש נגד תושב באר שבע, הנאשם כי נהג באלימות מזעזעת כלפי אשתו, התעלל בה ואיים כי יירצח אותה כי "אין לו מה להפסיד". הפרקליטות ביקשה להאריך מעצרו עד תום ההליכים

פרשה מזעזעת של אלימות כלפי בת זוג, נחשפה אתמול (רביעי) באופן חלקי בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בהגשת כתב אישום כלפי תושב העיר בן 38.

על פי החשד, הנאשם שהתגורר עם בת זוגו בעיר, ראה כי היא משוחחת עם מי שהייתה בת זוגתו הקודמת. בעקבות זאת, הוא תקף את ה"אקסית" בזעם רב והכה אותה באלימות קשה. בת הזוג הנוכחית, ניסתה לעצור אותו ללא הצלחה, ורק בזכות התערבות של שכנים, האיש חדל ממעשיו כלפי אותה אישה, ובהמשך, תקף את בת הזוג הנוכחית.

מאותו אירוע הוא נהג להכותה ולנהוג כלפיה באלימות קשה. למרות זאת, היא לא עזבה את הבית בו התגוררה עימו. כשהחליטה לעשות כך, גילתה האישה כי היא בהריון. האיש דרש ממנה לשוב אליו והיא נענתה לו. הריונה לא הפריע לו להמשיך לנהוג כלפיה באלימות קשה. כמו כן, על פי כתב האישום, הגבר דרש ממנה לעיתים לעזוב את הבית וגרם לכך שהיא תישן בחצר. בנוסף הוא אנס אותה באכזריות בהיותה בהריון.

המתלוננת נמלטה למצפה רמון לשם הגיע בעקבותיה הנאשם, תקף אותה ואת התינוקת המשותפת שלהן שנחבטה בקיר, וצרח על האישה כי הוא עומד לרצוח אותה ולשתות את דמה. בתקרית אחרת איים גם על המתלוננת וגם על התינוקת ואמר "היום אני רוצח אותה, אני שותה לה את הדם, היום אני רוצח את הילדה, ואז אני מתאבד, היום אני רוצח את שלושתנו, אין לי מה להפסיד"

כתב האישום מפרט ארבע עבירות וכולל בהן סעיפי אישום כמו תקיפה של בת זוג, תקיפת קטין, ניסיון הדחה בחקירה, איומים, החזקת סכין ועוד.

לצד כתב האישום החמור, ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרו של האיש עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה נכתב כי "האישום מגולל מסכת של התעללות, במסגרתה, אנס המשיב את המתלוננת, תוך השלטת טרור ופחד, הכה אותה באכזריות, בין היתר כאשר הייתה הרה, כלא אותה שלא כדין בביתם, איים עליה לבל תעז לספר על מעשיו, עד אשר נאלצה להימלט למקום מסתור, יחד עם התינוקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully