וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיועד לתפקיד נציב שב"ס: גונדר אלי גביזון

איילה חננאל

22.2.2011 / 10:39

השר לביטחון הפנים הכריז על גונדר אלי גביזון כמיועד לתפקיד נציב שירות בתי הסוהר ה-16. המינוי יובא לאישור ועדת טירקל והממשלה. "גביזון יוביל את השירות על הצד הטוב ביותר"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן. עריכה: יאיר דניאל)

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' הודיע הבוקר (שלישי) כי נציב שירות בתי הסוהר המיועד הוא גונדר אלי גביזון. בתדרוך עיתונאים אמר אהרונוביץ' כי "לאחר שביצעתי הליך ראיונות והתייעצויות, החלטתי להמליץ לממשלה כי נציב שירות בתי הסוהר יהיה בפעם הראשונה בהיסטוריה קצין מתוך סגל הפיקוד הבכיר של הארגון". מינויו של גונדר גביזון, ששימש עד כה כמפקד מחוז דרום בשירות, יובא לאישור הוועדה למינוי בכירים בראשות השופט יעקב טירקל ולאחר מכן לאישור הממשלה.

עוד אמר השר אהרונוביץ' בתדרוך העיתונאים כי "שירות בתי הסוהר ספג באחרונה מכה קשה ביותר באסון השריפה בכרמל. נפילתם של 37 צוערי וקציני שירות בתי הסוהר בעת ביצוע משימתם להצלת חיי אדם מעידה יותר מכל על איכות הארגון ומצוינות אנשיו. אין לי ספק בעוצמתו ובחוסנו של הארגון. אני סומך על הקצינים והסוהרים אשר ימשיכו ויקדמו הארגון ולכן החלטתי להמליץ על קצין שצמח מתוך הארגון, שיעמוד בראשו. ב-60 שנות קיומו פיקדו על שירות בתי הסוהר 15 נציבים, שהטביעו עליו חותם משמעותי, כל אחד ואחת מהם. גם הנציב ה-16 יטביע חותמו".

בסיכום דבריו אמר השר לביטחון הפנים כי "גונדר גביזון יוביל את הארגון אל מקום בו לא היה. לקציני שירות בתי הסוהר זהו יום היסטורי. היום הם יודעים ובטוחים שגם הם עוצבו לעמוד בראש הפירמידה. הנציב הנוכחי, רב-גונדר בני קניאק, הוא ממפקדיו הטובים ביותר של שירות בתי הסוהר. הוא הוביל בהצלחה רבה את הארגון, ביד רמה, בתבונה ובנחישות. גונדר גביזון הוא בעל מגוון רחב של תפקידי פיקוד ומטה בשירות בתי הסוהר. אין לי ספק שהוא יוביל את השירות למילוי משימותיו על הצד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully