וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב אבינר: להפריד בין המינים ב"בני עקיבא"

מוטי לוי

17.2.2011 / 15:13

הרב שלמה איבנר, שנחשב לבכירי הרבנים בקרב הציונות הדתית תוקף בחריפות את תנועת "בני עקיבא", בה נערים ונערות משתתפים יחד. "אנשים מרמים עצמם שזה מותר"

הרב שלמה אבינר שב ותוקף את תנועת "בני עקיבא", תנועת הנוער של הציונות הדתית. אבינר, הנחשב לאחד מבכירי הרבנים של הציונות הדתית אמר בקטע וידאו שהתפרסם הבוקר (חמישי) באתר "מכון מאיר", כי "תנועת נוער מעורבת זה לא טוב וחברה מעורבת זה לא טוב. בהלכה כתוב שצריך להרחיק מאוד מאוד גברים מנשים".

הרב אמר עוד כי "אנשים לא מקפידים על זה ומרמים את עצמם שזה מותר, כי כך כולם עושים ויצר הרע דוחק. בתנועת נוער יש התקרבות רבה. הרעיון של תנועת נוער זה חברתיות וידידות, לכן תנועת נוער צריכה להיות נפרדת. המזרחי (תנועה פוליטית של הציונות הדתית. מ"ל) הגתה את הרעיון שיהיו שתי תנועות נוער, נפרדות".

אבינר הסביר כי הרקע להקמת תנועת הנוער בני עקיבא בצורה מעורבת, היה עובדת השתתפותם של בני הנוער הדתיים בתנועות נוער חילוניות מעורבות, כגון "בית"ר" ואחרות. "צריך לדעת שזה נעשה בלי ברירה, אחרת לא יבואו. צריכים להתפאר שבמשך השנים הולך ונעשה יותר ויותר נפרד. לא רוקדים מעורב, לא הולכים לשחות מעורב, ולאט לאט יש גם סניפים נפרדים", הוסיף אבינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully