וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסת הגג בחדרה: האישה נהרגה, בעלה לא נפגע

אריאל נוי

16.2.2011 / 11:46

דליפת גז שהובילה לפיצוץ בדירה של זוג קשישים שגרם לקריסת הגג. כוחות ההצלה הצליחו לאתר את שמחה תירם, בת 75, במצב אנוש, אולם מותה נקבע בביה"ח. בן זוגה נמצא בריא ושלם

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

שמחה תירם, בת ה-75 נהרגה הבוקר (רביעי) לאחר שתקרת ביתה ברחוב חטיבת עודד בחדרה קרסה, בעקבות פיצוץ - ככל הנראה בשל דליפת גז שהוצתה בדרך שאיננה ברורה. בתחילה התעורר חשש לחיי בעלה יעקב, אולם לאחר זמן קצר הוא אותר והובל לבית שכניו כשהוא "המום ונסער".

בית קרס בפיצוץ בלון גז בחדרה. שלומי גבאי
הגג קרס בדירת החדר. זירת האסון/שלומי גבאי

להב דודו וענונו מתחנת חדרה מסר לוואלה! חדשות כי כל הקירות בבית הקטן קרסו ואף פרצה דליקה בבית. "הכוחות שהגיעו למקום פעלו בשני מישורים - כיבוי הדליקה ושימוש בציוד חילוץ על מנת להוציא את האישה", אמר.

"כשהגענו למקום כל הקירות היו הרוסים לגמרי", סיפר פרמדיק מד"א, רפי שבע. "לאחר פעולות חילוץ ממושכות מצאנו את האישה. הקירות קרסו החוצה והיא נקברה תחת ההריסות". לאחר ביצוע ניסיונות החייאה במקום, תירם פונתה לבית החולים הלל יפה בעיר, שם נקבע מותה.

גיסה של המנוחה סיפר לוואלה! חדשות כי "שמחה היתה אישה מפנקת מאוד, והייתי בא אליה לארוחות. היא נהגה לבשל למשפחה. היא ואחי נשואים כבר 30 שנה. אחי יצא לדוג בשעות הבוקר, חזר הביתה וראה את ממדי האסון. הוא היה המום, המשפחה לקחה אותו מיד לדירת השכנים".

"הם היו משפחה קשת יום, שהתגוררו בבית בעל חדר אחד וחיו מאוד בדוחק", סיפר יעקב לוי, שכן וקרוב משפחה. "בהתחלה כשממעתי את הפיצוץ חשבתי שמדובר באירוע בטחוני. יצאתי והייתי בהלם לראות את הבית הרוס לגמרי".

כרגע המשפחה האבלה מחפשת מקום לשבת בו "שבעה". מאגף הרווחה בעיריית חדרה מסרו כי ייטפלו בכל צרכי המשפחה, ויידאגו לשיכון חלופי.

(עדכון ראשון: 7:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully