וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל איומים: תוגברה הכוננות ב-4 שגרירויות ישראל

פנחס וולף

15.2.2011 / 12:43

בעקבות מידע על "אירועים חריגים" סביב מספר נציגויות ישראליות, הוחלט לתגבר את הכוננות בשגרירויות. נשקלת אף סגירתן בשל האיומים, הקשורים ככל הנראה ליום השנה לחיסול מורנייה

גורמים במשרד החוץ דיווחו בצהריים (שלישי) כי תוגברה הכוננות בארבע שגרירויות של ישראל בעולם. עוד נמסר כי השגרירויות באותן מדינות נמצאות אף בסכנת סגירה בשל האיומים. במשרד החוץ אמרו כי ההחלטה התקבלהנ לאחר ש"לאחרונה זוהו מספר אירועים חריגים, סביב מספר נציגויות של מדינת ישראל בחו"ל".

עוד נמסר ממשרד החוץ כי "בשלב זה אנו מעריכים כי שורר איום נגד אותם יעדים והוא מטופל. הרשויות הישראליות הרלבנטיות עומדות בקשר עם הרשויות הרלבנטיות במדינות המדוברות". בהודעת המשרד לא פירטו באילו מדינות מדובר ומהם האיומים, אולם על פי גורמים מדיניים מדובר, ככל הנראה, בנסיונות של גורמים המקורבים לחיזבאללה לבצע פיגוע טרור בשגרירויות, כנקמה לרגל יום השנה לחיסולו של בכיר הארגון, עימאד מורנייה.

בסוף השבוע שעבר הזהיר המטה ללוחמה בטרור כי גובר האיום לפגיעה באזרחים ישראלים בחו"ל, לנוכח ימי השנה לחיסולם של בכירי חיזבאללה עימאד מורנייה ועבאס מוסאווי. המטה פרסם ביום שישי אזהרת מסע בדגש על מצרים, טורקיה, אזרבייג'ן, גיאורגיה, ארמניה, חוף השנהב, מאלי, מאוריטניה, וונצואלה. מהמטה נמסר כי מחשש לביצוע פיגועים נגד יעדים ישראליים ויהודיים בחו"ל, מומלץ לא להגיע בתקופה הקרובה למקומות בהם יש ריכוזי ישראלים. בנוסף, יש להישמע להנחיות גורמי הביטחון המקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully