וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרם מצנע: להקים מפלגת "מרכז ושמאלה"

15.2.2011 / 0:01

בפגישה הערב עם צעירי העבודה במחוז ת"א, התייחס מצנע לאפשרות שיחזור לפוליטיקה הארצית, ואמר כי "אחת האופציות היא הקמת גוש מרכז-שמאל". לדבריו, "עזיבת ברק לא שינתה את העבודה"

יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, עמרם מצנע, נפגש אמש (שני) עם צעירי העבודה במחוז תל אביב-יפו, והתייחס לאפשרות שיתמודד על הנהגת המפלגה. מצנע אמר כי "עזיבת ברק לא שינתה את המציאות במפלגת העבודה", אך עם זאת ציין כי הוא שוקל לחזור לפוליטיקה. הוא מנה בפני הצעירים את האופציות לעתיד מחנה השמאל, כפי שהוא רואה לנכון. "אחת האופציות היא הקמת משהו חדש 'מרכז ושמאלה' שיאחד את כל הגופים".

בחודשים האחרונים קיים מצנע מספר פגישות עם בכירים במפלגות השמאל, בהם ח"כ בנימין בן אליעזר (עבודה) ויו"ר מרצ, ח"כ חיים אורון, במטרה לחזור לפעילות פוליטית. עם פרישתו של אהוד ברק מראשות העבודה, והתפלגותו של האחרון לסיעת "העצמאות", התחזקו השמועות לפיהן מצנע יתמודד על ראשות העבודה.

עמרם מצנע שימש בעבר כיו"ר מפלגת העבודה, והוביל אותה לבחירות 2003, בהן ירד כוחה מ-26 מנדטים ל-19 בלבד. זמן קצר לאחר הבחירות פרש מראשות העבודה, וב-2005 פרש גם מהכנסת על מנת לכהן כיו"ר הוועדה הקרואה בירוחם, תפקיד אותו מילא עד נובמבר 2010.

עדכון ראשון: 22:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully