וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: אישה סיפרה שהיא "עקרה" וגנבה זרע

גלעד גרוסמן

14.2.2011 / 17:37

גבר שניהל קשר מיני עם אישה בטרם נישא, תובע אותה על גניבת זרעו שכן שלדבריו היא סיפרה לו כי היא עקרה ובשל כך השניים לא השתמשו באמצעי מניעה. לטענתו, היא גם נהגה להטרידו

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה אתמול (ראשון) תביעה בגובה 900,000 שקלים, על ידי גבר שטוען כי אישה איתה ניהל קשר מיני קצר לפני נישואיו, הונתה אותו, גנבה את זרעו, ילדה לו בן ללא ידיעתו, ואחר כך הטרידה אותו ואת בני משפחתו.

על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין ורד כהן ורענן בר–און, הגבר הכיר את האישה, שמבוגרת ממנו בשנים רבות, לפני מספר שנים. בין השניים התקיים קשר מיני מזדמן, במהלכו סיפרה לו האישה כי היא עקרה, וכי הדבר אף גרם לגירושיה מבעלה. לטענתו, היא שכנעה אותו לוותר על שימוש באמצעי מניעה בשל מצבה הרפואי. עוד טען, כי היה מדובר בקשר מזדמן שנותק "חדשות לבקרים", ונותק כליל לאחר שפגש את מי שעתידה להיות אשתו.

לטענת התובע, כאשר הודיע לאישה כי איננו מעונין להמשיך בקשר עמה, היא אמרה לו "אתה תהיה איתי מתי שאתקשר, אפילו אם תהיה לך חברה". הקשר בין השניים נותק, למעט פעם אחת, כאשר נפגשו לפני כחמש שנים וקיימו יחסי מין. באותו מעמד, נטען, ביקשה האישה שלא ייפרד ממנה, אולם הוא הודיע לה כי בכוונתו להינשא בקרוב, וכי איננו מעוניין עוד בקשר עמה.

ערב נישואיו, נכתב בתביעה, הודיעה לו האישה כי היא בהריון ממנו. בהמשך היא התקשרה אליו לאחר שילדה ודרשה שיגיע לברית המילה. כאשר היה הילד בן 3, חברתה של האישה סיפרה לאמו של התובע על הילד, מה שהוביל לערעור היחסים בין האם לבנה. בהמשך היא דרשה שהגבר ייפגש עם הילד, נפגשה בעצמה עם אמו ואף יצרה קשר עם סבתו בעת שהיתה מאושפזת בבית החולים, וסיפרה לה על הילד שנולד לה מנכדה, וגם יצרה קשר עם אחותו של התובע כאשר היתה בבית חולים והציגה לו תמונה של בנה.

האישה גם הגישה נגדו תביעה כספית למזונות, בגובה של אלפי שקלים בחודש, וכן תביעה להכרה באבהות. יצוין כי סוגיית האבהות עדין נידונה בבית משפט לענייני משפחה.

בתביעה גם מצוטטות שורה של הודעות טקסט, שלטענת הגבר נשלחו אליו מהאישה, בו היא מכפישה אותו ואת אשתו, ודורשת שהוא יהיה אב לבנה על חשבון משפחתו. "מטרתה המוצהרת של הנתבעת - לאחר שגזלה את זרעו של התובע - היא לחבל בנישואיו של התובע לרעייתו החוקית, ולגרום לו לו לעזוב את רעייתו ולהפוך לבן זוגה של הנתבעת ואבי בנה", נכתב בתביעה. טרם הוגש כתב הגנה.

יצוין שבית משפט השלום בחיפה דחה לאחרונה תביעה שהגיש גבר נגד אשה שקיים עמה יחסי מין ללא אמצעי מניעה, לאחר שלטענתו אמרה לו כי היא עקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully