וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: צל"ש לשוטרים שנספו בשריפה בכרמל

קובי מנדל

10.2.2011 / 10:13

תחקיר המשטרה קבע כי קציני המשטרה שהגיעו ל"אוטובוס הצוערים" הבוער בכרמל בחרו להישאר במקום אף שהיו יכולים להימלט - ושילמו על כך בחייהם. במשטרה מתכוונים להמליץ להעניק להם צל"ש

משפחותיהם של שלושת קציני המשטרה שנספו באסון אוטובוס הצוערים בשריפה בכרמל, קיבלו לידיהם אמש (רביעי) את ממצאי התחקיר המשטרתי שנערך בעקבות האסון. מהממצאים עולה כי לשלושת הקצינים: מפקדת משטרת חיפה תת ניצב אהובה תומר, תת ניצב ליאור בוקר וסגן ניצב יצחק מלינה, היתה אפשרות למלט את עצמם מזירת האירוע, אך הם בחרו להישאר במקום כדי לסייע ולהציל את נוסעיו.

לוואלה! חדשות נודע כי בעקבות ממצאים אלה, מתכוונים בפיקוד הבכיר של המשטרה להמליץ להעניק לשלושה ציונים לשבח. ממצאי הדו"ח יועברו בימים הקרובים גם למשפחות צוערי שב"ס שנספו באסון.

בן זוגה של אהובה תומר, דני רוזן, אמר במפגש עם עיתונאים לאחר מותה כי "לא יכול היה להיות לאהובה מוות יותר טבעי מאשר למות על משמרתה. זה כואב לכולנו שהמוות היה בצורה כזו", הוסיף רוזן. "אין ספק שזה מוות אכזרי, אין ספק שהאסון הוא אסון לאומי ושאהובה לא חשבה שהלהבות יגיעו לאן שהגיעו", אמר. לדברי רוזן, "לא היה בכוונתה להתאבד, היא אהבה את החיים וראתה בעבודתה שליחות, גם לרוץ ראשונה לאש היה חלק מהאישיות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully