וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סופר-סבתא" נחשפת: "האינסטינקט האמהי פעל"

הקשישה שהדהימה את בריטניה כשהבריחה שודדים מול המצלמות הסבירה ל"סאן": "בתחילה חשבתי שהם מכים ילד. כשראיתי שזה שוד, התעצבנתי עוד יותר. מה הם חושבים?". המשטרה: אל תחקו אותה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין, קריינות: אביב אברמוביץ')

התקשורת הבריטית מנסה כבר יומיים לענות על אותה שאלה: מי היא הקשישה הגיבורה עם המעיל האדום שהגיחה בריצה והצליחה להבריח, באמצעות מכות נמרצות עם תיק היד שלה, כנופייה של שישה שודדים שניסתה לפרוץ לחנות תכשיטים בעיר נורת'המפטון - והכל לעיני מצלמות שתיעדו את המבצע המדהים.

בתחילה נמסר כי הגיבורה האלמונית, שבסרטון שהופץ טושטשו פניה, מסרבת בכל תוקף להיחשף - אבל תסמכו על הצהובונים הבריטים שיעשו כל מה שצריך בשביל להשיג את מבוקשם. ואכן, היום (רביעי) היה זה ה"סאן" הבריטי שזכה בכל הקופה, כשהציג לראווה את תמונתה - הפעם גלויה - של אן טימסון בת ה-71, ולצדה הכותרת הלא ממש מפתיעה: "סופר-סבתא".

עדכון ראשון: 20:25 - 9.02

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני לא גיבורה". אן טימסון נחשפת - עם אחד מנכדיה - על שער ה"סאן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון שהעניקה לצהובון, תיארה טימסון את רגעי הגבורה שלה: "הייתי באמצע קניות, ועצרתי לשוחח עם חברה. פתאום שמעתי רעש, וראיתי ילד רץ לכיוון חנות התכשיטים, ואחריו שלושה בחורים. חשבתי שהם מרביצים לו, והאינסטינקט האמהי שלי הופעל - אז רצתי במורד הרחוב בצעקות כדי לעצור אותם. לא הייתי מוכנה לעמוד מהצד ולראות מישהו חוטף מכות, אז התערבתי".

"הייתי עושה אותו הדבר שוב"

"רק כשהתקרבתי למקום ראיתי שמדובר בשוד - ואז התחלתי לכעוס אפילו יותר", המשיכה טימסון בסיפור. "מה הם חשבו לעצמם, שיוכלו לעשות דבר כזה באור יום? אחד מהם החל לברוח על קטנוע, וכמעט הפיל אישה עם תינוק. חבטתי בו עם שקית הקניות, אבל הוא התחמק. האחרים עדיין ניסו לנפץ את הזכוכית ולגנוב את התכשיטים. פשוט המשכתי לנופף בתיק שלי, ואז הם ניסו לברוח. הנחתתי כמה מכות על אחד הבחורים שהיה על קטנוע, והפלתי אותו ארצה. הוא איים עליי בפטיש, אז המשכתי להכות אותו ולקרוא לעזרה. כמה אנשים באו לעזור לי. נראה היה שזה נגמר בתוך שניות".

היא הודתה שנדהמה מכך שאיש לא בא לעזור לה: "כולם נראו המומים. אני יודעת שהעמדתי את עצמי בסכנה, אבל אני מניחה שהייתי עושה הכל שוב באותה צורה. אני לא גיבורה, אבל מישהו היה צריך לעשות משהו".

במשטרה המקומית בנורת'המפטון אמנם בירכו את הקשישה הלוחמנית, אך התייחסו בהסתייגות מסויימת למעשיה. "אנחנו מודים לכל האזרחים שעזרו בטיפול במקרה הזה", אמר ל-BBC חוקר המשטרה אלי וייט, "אבל בעיקרון, אנחנו ממליצים לציבור: הזעיקו את המשטרה אם אתם מבחינים בפשע, אל תתערבו ותסכנו את עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully