וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את בת דודתו בת ה-11 במשך שבע שנים

גלעד גרוסמן

9.2.2011 / 13:15

תושב ת"א, בן 39, מואשם כי במשך 7 שנים אנס ותקף מינית את בת דודתו בתדירות כמעט יום יומית. המעשים החלו כאשר הילדה היתה בת 11. במסגרת הסכם כספי שילם לה 200 אלף שקל

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושב העיר בן 39, הנאשם שאנס וביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בבת דודתו במשך שבע שנים, בתדירות יום-יומית, מאז היתה בת 11. הוא שילם לאחר מכן לצעירה ולבעלה יותר מ-200 אלף שקל במסגרת הסכם כספי שאליו הגיעו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ספי ברא"ז-יונג מפרקליטות מחוז תל אביב, בשנת 1998, כאשר המתלוננת היתה בת 11, נהג הנאשם לשוחח עמה שיחות בעלות גוון ארוטי ולשכנע אותה כי מוטב לה להתנסות מינית עם אדם קרוב. הוא נהג גם ללטף את ידה, כתפה ואת החזה שלה, ודרש ממנה לחשוף את החזה בפניו.

לטענת הפרקליטות, לאחר מספר חודשים עבר בן הדוד, שהיה אז בן 28, מדיבורים למעשים. במשך כשנתיים ביצע בה שורה של מעשים מיניים, ובין השאר נהג להתקלח אתה, לשכב עמה בעירום ולבקש ממנה לגעת באיבר מינו. כאשר הילדה היתה בת 14 הוא ביצע בה מעשה סדום בכוח, על אף בקשותיה ותחינותיה של הנערה כי יחדל ממעשיו. כמו כן, דרש ממנה שתבצע בו מין אוראלי ותקף אותה מינית מספר רב של פעמים. התקיפו בוצעו בתדירות כמעט יום-יומית, בביתו, בביתה הסמוך ובמכוניתו, כאשר נהג להסיעה ברחבי תל אביב.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי הנאשם הודה במשטרה במרבית העבירות שיוחסו לו, ובין השאר הודה כי הוא זה שיזם את המגעים המיניים עם המתלוננת. כמו כן, בידי הפרקליטות הקלטה של שיחה בין הנאשם לבעלה של המתלוננת, בה הוא מודה בקיום מגע מיני אתה, ומודה גם כי המגעים החלו בהיותה כבת 12. בנוסף, הנאשם ערך הסכם כספי עם המתלוננת ובעלה, במסגרתו פיצה אותם בלמעלה מ-200 אלף שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully