וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב אריתריאה דקר את אשתו למוות בי-ם

גלעד גרוסמן

9.2.2011 / 11:48

תושב אריתריאה בן 23 מואשם כי דקר את אשתו למוות בצווארה ובבטנה בתחנת אוטובוס בירושלים בעקבות סכסוך שנתגלע ביניהם. לטענת הפרקליטות, הוא איים לרצוח גם את גיסו

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד אלאם טיאמה, תושב אריתריאה בן 23, הנאשם שרצח את אשתו בדקירות סכין לפני כשבועיים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין נורית ליטמן מפרקליטות מחוז ירושלים, טיאמה ואשתו, הלן טכלה, נכנסו לישראל בשנה שעברה ללא היתר, והתגוררו בדירה בשכונת מחנה יהודה. לפני כחודשיים התגלע ביניהם סכסוך, וטכלה עברה להתגורר בבית של קרוב משפחה בירושלים.

לטענת הפרקליטות, לפני כשבועיים נסע טיאמה לשכונת בית וגן, שם עבדה טכלה, כשהוא מצויד בסכין, במטרה לרצוח אותה. הוא המתין לה בתחנת האוטובוס אליה נהגה להגיע בסיום עבודתה. כאשר טכלה הגיעה לתחנה החלו השניים לשוחח ביניהם, ולאחר מספר דקות עזבו את המקום בהליכה.

בשלב מסוים שלף טיאמה סכין שהביא עמו ודקר את אשתו בצווארה. היא התמוטטה על המדרכה, ואז הוא דקר אותה בבטן, בזרועה וברגליים. לאחר מכן בעט בה מספר פעמים ונמלט מהמקום. במהלך מנוסתו, השליך טיאמה את הסכין בה השתמש בחצר האחורית של אחד הבתים באזור. האישה מתה כעבור מספר שעות מפצעיה. טיאמה נעצר ארבעה ימים מאוחר יותר בתל אביב.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי זמן קצר לאחר ביצוע הרצח התקשר טיאמה לאחיה של המנוחה ואיים לרצוח גם אותו. בעימות שנערך בין הנאשם לאח אמר טיאמה כי הרג את טכלה כדי להתנקם באחיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully