וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט בית משפט שלום התאבד בביתו שבמרכז הארץ

גלעד גרוסמן, איילה חננאל ואריאל נוי

8.2.2011 / 19:37

גופת השופט, שככל הנראה שם קץ לחייו, נמצאה על ידי קרובת משפחתו, כשלידה מכתב בו הוא מפרט את הסיבות שבגינן שם קץ לחייו. אחת מהסיבות: עומס בעבודה

גופת שופט נמצאה הערב (שלישי) בביתו במרכז הארץ. על פי ההערכה הראשונית נראה השופט, שכיהן בבית משפט שלום, שם קץ לחייו כשחנק עצמו באמצעות שקית ניילון. כמו כן נמצא מכתב בו כתב השופט ככל הנראה: "עומס העבודה הכריע אותי".

הגופה נמצאה על ידי קרובת משפחה של השופט, כשלידה מכתב ההתאבדות. כפי הנראה, השופט קיבל לאחרונה ביקורת על פיגורים בתיקיו, והוא אף הועבר לאחרונה לבית משפט אחר בניסיון להוריד מעט מהעומס שהוטל עליו.

שמואל סגל, מפקד זק"א באזור סיפר לוואלה! חדשות כי "הגענו אליו בשעה שש בערך, אחרי שכוחות ההצלה כבר קבעו את מותו. מצאנו אותו ללא רוח חיים בבית על הרצפה. לא היו ממצאים שהוא ירה בעצמו".

"כל מי שהכיר אותו כואב בצורה בלתי ניתנת לתיאור"

הידיעה על התאבדות השופט היכתה בהלם את השופטים ועורכי הדין שהכירו אותו. גורמים בסביבת העבודה של השופט אמרו לוואלה! חדשות, כי הוא היה מוכר במקום עבודתו כאדם שעובד מאוד קשה. לדבריהם, "יום העבודה שלו היה נגמר בחצות, ואת הרכב שלו תמיד היה אפשר לראות בחנייה".

עורך הדין אשר אקסלרד סיפר כי השופט היה "אדם יקר לכל מכריו, מוערך כאדם סבלני ובעל מזג טוב וחכמה אנושית. גם כמשפטן הוא היה מוערך מאוד, וזו הייתה הדעה עליו לכל אורך הקריירה שלו. כל מי שהכיר אותו כואב בצורה בלתי ניתנת לתיאור".

בשלוש השנים האחרונות התקשה השופט להתמודד עם עומס התיקים שהוטל עליו, והוא הוזמן מספר פעמים לשיחות עם נשיאת בית המשפט בו הוא כיהן ועם מנהל בתי המשפט, השופט משה גל, בניסיון למצוא פתרון לעומס העבודה. מכיוון שמדובר בשופט מוערך, הוא הועבר לאחרונה לבית משפט אחר בניסיון לסייע לו. השיחה האחרונה בנושא התקיימה לפני כשלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully