וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררו החשודים בהרג נער פלסטיני ליד חברון

2.2.2011 / 13:03

בימ"ש השלום בי-ם הורה לשחרר מיידית את שלושת החשודים בהרג הנער הפלסטיני ליד חברון ולא נעתר לבקשת המשטרה לשחררם למעצר בית. סמוך לביהמ"ש התקיימה הפגנה סוערת

בית משפט השלום בירושלים שחרר היום (רביעי) את שלושת המטיילים שנעצרו והוחשדו בעבירת רצח הנער הפלסטיני ליד חברון, ולא נעתר לבקשת המשטרה לשחררם למעצר בית בתנאים מגבילים. השופטת ענת זינגר סברה כי לא הוכחה עילת מסוכנות או חשש לשיבוש הליכי חקירה והשלושה שוחררו בהפקדה כספית. "טוב שהיחידה החוקרת הגיעה למסקנה אותה טענו מהיום הראשון של המעצר שמי שהשתמש בנשק - השתמש בו כדין על מנת לנטרל סכנת חיים ממשית", אמר עו"ד אהרון רוזה, המייצג את מזור לבנוני ודוד סעייד, שניים מהחשודים ששוחררו, מטעם עמותת 'חננו'.

במקביל לדיון, התקיימה מחוץ לאולם בית המשפט הפגנה סוערת בהשתתפות עשרות מתנחלים ופעילי ימין שמחו על מעצרם של המטיילים. בעיצומה של ההפגנה, עצרה המשטרה שישה מהמפגינים ובהם גם את פעילת הימין נדיה מטר. לדברי המשטרה, השישה נעצרו לאחר שקיימו הפגנה בלתי-חוקית ולאחר שבית המשפט הוציא צו המורה להרחיקם מהאזור בעקבות הפרעה לדיונים, המפגינים אף קרעו את הצו. המפגינים טוענים כי המשטרה הפעילה אלימות קשה כנגדם והשוטרים שהיו במקום אף פעלו ללא תגי זיהוי. ח"כ מיכאל בן ארי כבר הודיע כי יפנה למפכ"ל בדרישה להדיח את השוטרים "פורעי החוק" כהגדרתו.

הנער הפלסטיני יוסוף אחליל, נורה ביום שישי שעבר במהלך עימותים עם מתנחלים מצפון לחברון ומת מפצעיו ביום שבת. בתקרית נפצע פלסטיני נוסף. המתנחלים סיפרו כי במהלך טיול שערכו באזור יודו לעברם אבנים. בנוסף, טענו חלקם כי שמעו ירי לכיוונם. לדבריהם, חברי הקבוצה השיבו אש מתוך הגנה עצמית, אולם הם סירבו לפרט את זהותם של מבצעי הירי.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully