וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: להקל בתנאי המאסר של יגאל עמיר

גלעד גרוסמן

2.2.2011 / 10:25

הפרקליטות הציעה לאפשר לרוצח ראש הממשלה יגאל עמיר המוחזק בבידוד להיפגש עם אסיר נוסף לצורך תפילה. עמיר מתכוון להתנגד ודורש להתפלל באגף התורני

לקראת דיון שייערך בשבוע הבא לגבי תנאי מאסרו של רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר, הציעה הפרקליטות להקל בתנאיו, ולאפשר לו להיפגש עם אסיר אחר פעם בשבועיים למשך שעה, בה יוכל ללמוד תורה. עמיר מתכוון להתנגד להצעה.

במהלך דיון בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה לפני חודש הודיע נציג הפרקליטות, עו"ד עודד קלר מפרקליטות מחוז מרכז, כי הפרקליטות בוחנת צעדים להקל בתנאי החזקתו של עמיר, זאת לאחר שבית המשפט העליון העיר שניתן לשקול הקלות במאסרו. יצוין, כי עמיר דחה בעבר הצעה של הפרקליטות להעביר אותו להפרדה זוגית.

בדיון האחרון אמר עו"ד קלר כי נשקלות הקלות נוספות בתנאיו של עמיר, אולם הבהיר שבשלב זה לא ניתן להעבירו לאגף תורני, כפי שהוא מבקש. "הכוונה היא ללכת למהלך הדרגתי", אמר אז עו"ד קלר. מנגד, פרקליטו של עמיר, עו"ד אריאל עטרי, מתכוון להודיע בדיון הקרוב כי הוא דוחה את הצעת הפרקליטות ודורש לאפשר לעמיר להתפלל באגף התורני.

עמיר מוחזק ביחידות מאז נכלא לפני כ-15 שנים מחשש שיפיץ את משנתו בקרב אסירים אחרים ומחשש כי חבריו לבית הכלא יפגעו בו. לפני כחודשיים דחה בית המשפט העליון את ערעורו של עמיר להמשך החזקתו בהפרדה.

  • עוד באותו נושא:
  • יגאל עמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully