וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיעות הערביות המליצו: בן ארי יחקור את השמאל

פנחס וולף

26.1.2011 / 13:54

הסיעות הערביות בכנסת הודיעו שהן מוותרות על השתתפותן בוועדות שיחקרו את מקור מימון ארגוני השמאל והמליצו כתחליף את חברי הכנסת מיכאל בן ארי ודוד רותם. "אלו האנשים לציד מכשפות"

הסיעות הערביות בכנסת הציגו מועמדים מקוריים לחברות בוועדות החקירה הפרלמנטריות לבדיקת מקורות המימון של ארגוני השמאל: מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) ודוד רותם (ישראל ביתנו). לוואלה! חדשות נודע כי כאשר יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין (ליכוד) פנה לסיעות הערביות כדי שיציגו שני מועמדים מטעמם לחברות בוועדות על פי מפתח סיעתי, הסיעות הערביות הודיעו כי הן מחרימות את הוועדות וכי הן מציעות שח"כ בן ארי ימלא את מקומן בוועדת החקירה הפרלמנטרית של ח"כ דני דנון (ליכוד) ואילו ח"כ רותם ימלא את מקומן בוועדת החקירה של ח"כ פאינה קירשנבאום (ישראל ביתנו).

בשבוע הבא, ככל הנראה ביום שני, צפויה ועדת הכנסת לאשר את הרכב חברי שתי הוועדות ואת הסמכות שתינתן לכל ועדה. בכל ועדה יכהנו תשעה חברים שייבחרו על פי מספר המנדטים שיש לכל סיעה. ועדת החקירה של דנון תתמקד בין היתר בבחינת מעורבות ממשלות וגופים זרים במימון גופים הפועלים נגד המדינה וברכישה מאורגנת של קרקעות בישראל. הוועדה של קירשנבאום תתמקד בחקירת מקורות המימון של ארגונים בישראל.

ח"כ בן ארי אמר בתגובה כי "הסיעות הערביות יודעות שמילה של בן ארי זו מילה, ואני מבטיח להן שאעשה צדק בכל מה שקשור לביטחונה ולשלומה של מדינת ישראל". ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) הסביר כי "הצענו את שמותיהם בהלצה, הם מתאימים לוועדה והוועדה מתאימה להם. הם מתאימים לקונספט, למניעים ולפשיזם שעומד מאחורי הוועדה. אלו בדיוק האנשים לציד מכשפות". טיבי הוסיף כי "אפשר גם להכניס לוועדה אנשים אחרים כמו שמאלוב-ברקוביץ, ואם חמד עמאר רוצה – שישימו גם אותו, אבל בכל זאת זו מדינה יהודית אז צריך להעדיף יהודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully