וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון נכנס לרווחה: "אציב את האדם במרכז"

24.1.2011 / 11:45

משה כחלון נכנס היום למשרדו החדש כשר הרווחה והבטיח להמשיך את המורשת של קודמו בתפקיד, יצחק הרצוג: "במטרה שכל אדם ירגיש שהוא מקבל את הטיפול והשירות הטובים ביותר"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכה: גדי וינסטוק)

שר התקשורת משה כחלון החליף היום (שני) את שר הרווחה יצחק הרצוג, בכנס חילופי תפקידים שנערך במשרד הרווחה. כחלון, שנכנס לתפקיד לאחר קדנציה בת 4 שנים של קודמו, הרצוג, ימשיך לעבוד עם מנכ"ל המשרד, נחום איצקוביץ'. בעת חילופי התפקידים אמר שר התקשורת והרווחה הנכנס כחלון כי הוא מעוניין להמשיך את המורשת שהנחיל הרצוג בתפקיד. "הדבר החשוב ביותר לטעמי הוא להעמיד את האדם במרכז, במטרה לכך שכל אדם ירגיש שהוא מקבל את הטיפול והשירות הטובים ביותר".

ח"כ הרצוג, שר הרווחה היוצא אמר בטקס: "מרגש להיות כאן הבוקר. עברנו שבוע מלא תעצומות. כעת אני נפרד מהמשרד הזה שהיה לי כבית. נקשרתי אליו רגשית ומעשית ואני גאה כי הבאנו אותו למחוזות אחרים. כשנכנסתי לתפקיד לפני כארבע שנים המצב היה שונה לחלוטין: מדבר וציה. אני גאה שהיום אני מעביר לשר משה כחלון משרד עם חזון, יעדים, תקציבים, דרך, קשר עם השטח והציבור.

הרצוג פנה למחליפו בתפקיד ואמר: "משה, אתה מקבל היום משרד עם עובדים נפלאים. מצוינים. עם ניסיון עתיר של אתגרים והתמודדויות. משרד הרווחה מעניק שירותים חברתיים ולא רק רווחה. השירותים הללו מרגשים, מעניינים, מאתגרים וללא ספק משקפים את הסיפור המיוחד של מדינת ישראל. בפניך ניצבות מטרות נכבדות וחשובות ואני בטוח שהשקפת העולם הנכונה שלך, שבמרכזה טובת האזרח היא זו שעומדת נגד עינך גם היום. עשית זאת בעולם התקשורת, אני בטוח כי תעשה זאת גם בעולם הרווחה.

למרות האיחולים, לא שכח הרצוג לשלוח עקיצה לכיוון כחלון ואמר :"לא אעשה לך חיים קלים מספסלי האופוזיציה, אבל הכול יהיה לשם שמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully