וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל העיצומים: דו"ח טירקל לא יופץ בעולם

פנחס וולף

23.1.2011 / 17:27

ועד העובדים של משרד החוץ החליט שלא לפרסם בעולם את ממצאי ועדת טירקל לבדיקת אירועי המשט לעזה. העיצומים הביאו לביטול ביקור מדוודב ובמשרד מאיימים למנוע את ביקור מרקל

ועד העובדים של משרד החוץ החליט הערב (ראשון) שלא לפרסם בנציגויות ישראל בעולם את ממצאי ועדת טירקל לבדיקת אירועי המשט לעזה. בשעות הצהריים שלח ועד העובדים מכתב לכל עובדי משרד החוץ, ובו נכתב כי "לצערנו, ממלא מקום המנכ"ל, רפי ברק, החליט שלא לחתום על הסכם השכר שהושג בעמל רב עם האוצר וההסתדרות. העיכוב בחתימה גורם נזק מיותר וכבד לעובדים, לתדמית המשרד וליחסי החוץ של ישראל. בשל כך אנחנו נאלצים להמשיך את העיצומים ואף להחריפם". מהוועד נמסר עוד כי שאר העיצומים של עובדי המשרד, נותרו בתוקף.

העיצומים הביאו לביטול ביקורו של נשיא רוסיה מדוודב בישראל. גורמים בוועד אמרו לפני מספר ימים לוואלה! חדשות כי בין היתר מתכוון הוועד למנוע גם את ביקור קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל שאמורה להגיע לישראל עם ממשלתה לקראת סוף החודש. כמו כן, החליטו בוועד למנוע הגעת משלחות עסקיות לישראל לצורך חתימה על הסכמי סחר ושיתוף פעולה כלכלי.

עקב העיצומים, גם ביקורה של ראש האופוזיציה ציפי לבני בדרום אפריקה, שתוכנן לפברואר, עלול שלא לצאת לפועל, כמו גם ביקורו בישראל של שר החוץ ההודי.

במסגרת שביתת העובדים, לא יטפלו עובדי המשרד גם בבעיות של מטיילים ישראלים בחו"ל, בהם איבוד דרכון, מעצר, הסתבכות משפטית, תאונות דרכים, אובדן קשר, אשפוז ועוד.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully