וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופדים לסוניה פרס: "סמל לצניעות ולפשטות"

פנחס וולף ומוטי לוי

20.1.2011 / 14:27

אישי ציבור ופוליטיקאים מרחבי הקשת הפוליטית הביעו את צערם בעקבות מותה של רעיית נשיא המדינה, סוניה פרס. ברק: "סמל לאהבת האדם". ישי: "עלינו ללמוד מהצניעות שלה ומהפשטות שלה"

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות ערוץ הכנסת)

"סוניה היקרה שלנו נפטרה בשנתה ולא סבלה", כך סיפר היום (חמישי) חתנה של רעיית נשיא המדינה, סוניה פרס, פרופ' רפי ולדן, זמן קצר לאחר ההודעה על מותה. ולדן, שנישא לבתם של שמעון וסוניה פרס, צביה, אמר כי "המשפחה כואבת מאוד. אנו מבכים את מותה של רעייה נפלאה, אמא, סבתא וסבתא רבה, אהובה מאוד, יקרה מאוד ואצילת נפש".

שר הביטחון אהוד ברק ספד לרעיית הנשיא ואמר כי "סוניה הייתה אישה ואדם מיוחד. סמל לצניעות ולפשטות ולאהבת האדם". ברק הביע צער כבד על מותה של פרס וסיפר כי "היא הקפידה כל השנים להתרחק מאור הזרקורים ולשמור על חייה הפרטיים, ופעלה ללא לאות למען נזקקים. כל מי שהכירה העריך והוקיר אותה".

רב העיר תל אביב יפו, הרב ישראל מאיר לאו, הביע את צערו ואמר כי "אני מרכין ראש מול זכרה של סוניה פרס. היא הייתה סמל לצניעות מאין כמותה. הנביא מיכה מציב את עולם היהדות על שלושה יסודות: עשיית משפט, אהבת חסד והצנע לכת. בשלושת התחומים הללו הצטיינה סוניה פרס". הרב לאו ומשפחת פרס היו מיודדים במשך שנים רבות.

סוניה פרס. HARNIK NATI, לשכת העיתונות הממשלתית
"סוניה היקרה שלנו נפטרה בשנתה ולא סבלה. המשפחה כואבת מאוד"/לשכת העיתונות הממשלתית, HARNIK NATI

אורי סביר, מקורבו של נשיא המדינה שמעון פרס, הביע את צערו העמוק ואמר כי "זכיתי להכיר את סוניה פרס במשך השנים הרבות שעבדתי עם שמעון פרס. אישה יקרה, נבונה, נדיבה ודואגת לזולת. זהו יום עצוב לכל חברי משפחת פרס ולמדינת ישראל".

יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, אמר כי "מאחורי כל איש גדול עומדת אישה גדולה וסוניה הייתה אישה מיוחדת מתוקף אישיותה. עלינו ללמוד מהצניעות שלה ומהפשטות שלה, היא ברחה כל חייה ממנעמי השלטון".

יו"ר סיעת קדימה, ח"כ דליה איציק, שעברה יחד עם פרס ממפלגת העבודה לקדימה, אמרה כי "סוניה היתה אשה מקסימה ומאוד חמה ומיוחדת. היא מסוג האנשים שאומרים עליהם דברים טובים אחרי מותם ומתכוונים לכך".

  • עוד באותו נושא:
  • סוניה פרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully