וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יער אלעד": חברי הנער שנספה בכרמל נטעו לזכרו

קובי מנדל

20.1.2011 / 12:29

מאות תלמידים וחיילים השתתפו בטקס נטיעות לזכרו של הנער אלעד ריבן, שנספה בשריפה בכרמל. חבריו לכיתה שתלו כ-5,000 שתילים וסיפרו: "זה אירוע קשה, אנשים מבינים מי אלעד היה"

כ-5,000 אלפים שתילים ועצים ניטעו בצהריים (חמישי) סמוך לפארק הקישון, על שמו של הנער אלעד ריבן שנספה בדליקה בכרמל. בטקס השתתפו נוסף לבני משפחתו, גם מאות תלמידים, ובהם תלמידי הכיתה בה למד בבית הספר הריאלי. כמו כן נכחו בטקס חיילי פיקוד העורף וכוחות הביטחון.

ראש עיריית חיפה יונה יהב, אמר לוואלה! חדשות כי "היוזמה לאירוע באה מבתי הספר, שרצו לייחד את טקס הנטיעות השנה לנער המסמן יותר מכל את ערכי ההתנדבות והנתינה. אנחנו איתרנו כאן את המקום שרוצים לייער אותו, כחלק מפיתוח מערכת הכבישים בחיפה. מדובר באתר הצופה לנחל הקישון. זה יהיה יער אלעד ריבן וביום שמח שכזה אנו משלבים טיפת עצב החודרת ללב".

בר אשכנזי, חברו של ריבן מביה"ס הריאלי אמר כי "זה אירוע קשה מאוד. עדיין לא נקלט שהוא לא חוזר. בטח שאירוע בשבילו זה משהו שמאוד קשה להיות נוכח בו ולהשתתף בו. עם זאת, זה כבוד גדול לראות שאנשים מבינים מי הוא באמת היה ומעריכים את האדם". בשבע השנים האחרונות ניטעו במקומות שונים בחיפה בט"ו בשבט כ-40 אלף עצים מסוגים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully