וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומו שדיים: הכוכבת לקתה בלבה בניתוח להגדלת חזה

כוכבת פורנו גרמנייה שהשתתפה בגרסה המקומית של "האח הגדול", לקתה בלבה לאחר שעברה בפעם השישית ניתוח להגדלת חזה. בעקבות הכשלים בניתוח היא שרויה בתרדמת

משטרת המבורג פתחה בחקירה של מרפאה לניתוחים פלסטיים לאחר ששחקנית פורנו גרמנייה הידועה בשם "סקסי קורה" שהשתתפה בגרסה המקומית של תוכנית "האח הגדול", לקתה בלבה במהלך ניתוח להגדלת חזה. המשטרה הודיעה כי הרופאים שביצעו את הניתוח ייחקרו בחשד לרשלנות רפואית. היומון הגרמני "בילד" דיווח היום (שישי) כי "סקסי קורה" שרויה בתרדמת לאחר הניתוח השישי שעברה לצורך הגדלת החזה.

הראיות כנגד הרופאים נמסרו למשטרת המבורג על ידי חובש שמועסק במרפאה. בזירת האירוע נתפסו ציוד רפואי ותרופות ומומחה רפואי סייע לשוטרים באיסוף הראיות. גורם בפרקליטות הגרמנית מסר כי "אנחנו נמצאים בהליכים ראשוניים של בדיקת חבלה ברשלנות". "סקסי קורה" התפרסמה לאחר שבילתה במשך 43 ימים בעונה העשירית של תוכנית "האח הגדול" בגרמניה. בשנה החולפת היא זכתה בתואר "החובבנית הטובה לשנת 2010" בתערוכה של חברה בתעשיית הבידור למבוגרים.

לפי הדיווח ב"בילד", כוכבנית הפורנו הצעירה ביקשה להגדיל את שדי הסיליקון שלה ב-300 סי.סי. עוד נמסר כי החובש שדיווח למשטרה על המקרה, ציין בחקירתו שפעולות ההחייאה שבוצעו במרפאה היו שגויות. דובר המשטרה מסר כי "אנו חוקרים את המנתחים ואת המרדים בחשד לחבלה ברשלנות". אם הרופאים יימצאו אשמים, הם עלולים להישלח לשלוש שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully