וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף בביה"ח זיו: ילדים מאושפזים בחדר האוכל

עידן אבני

13.1.2011 / 17:40

העומס הרב הנגרם עקב השפעת נותן את אותותיו במחלקת הילדים בבית החולים בצפת. חדר האוכל הוכשר והפך להיות לחדר אשפוז לכל דבר. "יש לנו צונאמי של פניות"

בבית החולים זיו בצפת לא עומדים בעומס הילדים שמפונים בימים האחרונים לקבלת טיפול. מחלקת הילדים הקטנה שבימים רגילים יכולה לאשפז רק 25 ילדים, קורסת תחת 39 ילדים שמאושפזים בה וזרם הפונים רק הולך וגובר.

הבוקר (חמישי) הכשירו במחלקה את חדר האוכל והפכו אותו לחדר אשפוז. ילדים שוכבים גם במסדרונות המחלקה וחלקם הועברו למחלקות אחרות מפאת חוסר המקום. מיטות האשפוז פוזרו בכל רחבי המחלקה כשכל פינה פנויה הופכת לחדר חולים.

מנהל המחלקה ד"ר אנטוני לודר, אמר לוואלה! חדשות כי "יש לנו צונאמי של פניות ואנחנו קורסים. זה לא דבר חדש שאנחנו במצב של עומס, זה נמשך כבר למעלה משישה שבועות, אבל בימים האחרונים זה רק מתגבר". לודר הוסיף כי "כל חורף מתאפיין בעומס וחוסר מקום. אנחנו מקבלים ילדים רבים בגל של מחלות ריאה ושפעות כשכמובן יש במקביל את כל המחלות הרגילות. מחוסר ברירה אשפזנו ילדים גם בחדר האוכל".

מנכ"ל משרד הבריאות ד"ר רוני גמזו ביקר הבוקר בבית החולים וראה במו עיניו את המצב במחלקת הילדים, אבל בבית החולים חוששים שלמרות זאת המצב לא ישתנה בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully