וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בחינוך החרדי: הליך הקבלה לבנות אכזרי

מוטי לוי

11.1.2011 / 0:02

הרב דוד נחמן בלוי, מפקח בכיר במערך החינוך של בתי הספר החרדיים, אמר כי ועדות הקבלה לבתיה"ס לבנות חרדיות "מלאות בשקר". זאת, על רקע הדיון שייערך מחר בכנסת על האפליה בבתיה"ס

מתחילים להישבר? הרב דוד נחמן בלוי, מפקח בכיר ב'חינוך העצמאי', מערך החינוך של בתי הספר החרדיים המשויכים בעיקר לציבור החרדי האשכנזי, אמר אמש (שני) כי ועדות הקבלה ל'סמינרים', בתי הספר העל יסודיים לבנות חרדיות, "אכזריות וקשות ומלאות בשקר. הכל בלוף, צריך להילחם בהם ללא פשרות". את הדברים אמר בלוי בראיון למהדורה המרכזית של ערוץ הרדיו החרדי "קול ברמה".

הדברים נאמרים על רקע הדיון שאמור להתקיים מחר בוועדת החינוך של הכנסת בעניין האפליה ב'סמינרים'. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! חדשות הורים לבנות חרדיות טוענים כי סמינרים בבני ברק ובמודיעין עילית מפעילים מדיניות של מכסות בקבלת בנות ממוצא מזרחי של 20 עד 40 אחוז. הדיון מחר מעורר עניין רב גם לאור העובדה שהוא מהווה מפגש פומבי ראשון בין ח"כ הרב חיים אמסלם לבין נציגי ש"ס.

יצויין, כי בפרשת האפליה בבית הספר בית יעקב בעמנואל התייצב בלוי לצד בית הספר המפלה, ואף דרש את פיטוריו של הרב יעקב יוסף, בנו של מנהיג ש"ס מתפקידו כרב שכונה, נוכח מאבקו בנושא.

עדכון ראשון: 21:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully