וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבנים בערים המעורבות: "הנוכרים - רק אורחים כאן"

עידן אבני

9.1.2011 / 13:46

עשרות רבנים השתתפו בסיור שנועד לחזק את חבריהם בערים המעורבות ולהביע בהם תמיכה. "הרב אליהו הציף את הבעיה ובאנו ללמוד אותה", אמרו על מכתב הרבנים

עשרות רבנים הגיעו היום (ראשון) לסיור בצפון הארץ במסגרת ארגון "רבני דרך אמונה", על מנת להיפגש עם הרבנים בערים המעורבות ולהביע בהם תמיכה. בסיור לקחו חלק, בין היתר, הרב זלמן מלמד, רבה של בית אל, וחברי הכנסת אורי אריאל ויעקב כץ מהאיחוד הלאומי. הרבנים התקבלו על ידי תלמידי ישיבה בצפת במופע שירה קצר, ולאחר מכן המשיכו לפגוש את רבני הערים עכו ונצרת עילית.

בעיר צפת נפגשו הרבנים עם הרב שמואל אליהו שיזם את מכתב הרבנים, אשר אסר על מכירה או השכרת נכסים לערבים. הרב אליהו אמר לוואלה! חדשות כמה חשובה התמיכה במכתב. "אני מודה על החיזוק של הרבנים. אי אפשר לטאטא את הבעיה מתחת לשטיח. רוב עם ישראל תומך במכתב הרבנים. לא מדובר בגזענות אלא באהבת ישראל. הנוכרים צריכים להבין שזו מדינת ישראל והם כמו אורחים פה, ומי שחותר תחת קיום המדינה אין מקומו פה".

הרב יוסי ארצי אל שאירגן את המפגש, אמר כי "אנשים לא מודעים לבעיה, הערבים הולכים ומשתלטים גם על הדרום ועל הצפון. הרב אליהו הציף את הבעיה ואנחנו באנו ללמוד אותה".

הרב זלמן מלמד טען שישנו מיעוט קטן ששואף לטשטש את זהותה של ארץ ישראל ולהפוך אותה למדינת כלל אזרחיה. "שמענו דברים מזעזעים על דרכים של נוכרים להכנס ולתקוע יתד בשכונות היהודיות, כדי להפיל את המחיר. יש כאן מגמה טרוריסטית בצורה כלכלית לפגוע במה שחלמנו עליו 2,000 שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully