וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלו העבודות להריסת מלון שפרד במזרח י-ם

פנחס וולף וניר יהב

9.1.2011 / 7:15

כלים מכניים ופועלים החלו הבוקר בהרס המבנה במטרה לבנות בשכונת שייח' ג'ראח בניין בן שתי קומות, המיועד למשפחות יהודיות. בעבר הכוונה לבנות במתחם גררה משבר עם ארה"ב

פעולות הריסתו של מלון שפרד בשכונת שייח' ג'ראח שבמזרח ירושלים נפתחו הבוקר (ראשון) כשכלים מכניים כבדים החלו לשבור את קירות הבניין. עם תום ההריסות, ייבנה במקום בניין בן שתי קומות, המיועד למגורי משפחות יהודיות בלב השכונה הערבית. הכוונה לבנות במתחם יצרה בעבר משברים דיפלומטיים בין ישראל וארה"ב, ומזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון אף דרשה מישראל לבטל את אישורי הבנייה במקום.

גורמים המקורבים לפרוייקט המיועד בשייח ג'ראח, דחו הפרסומים, לפיהם ניתן להם היתר הבנייה הסופי. לדבריהם, האישור הנוכחי הוא טכני בלבד, וההיתר עצמו ניתן כבר לפני מספר חודשים. "פרויקט שפרד זכה לכל האישורים הרלוונטיים ומדובר רק בעניין טכני, פעוט ושולי בלבד", מסרו הגורמים.

מתנועת סולידריות שייח ג'ראח נמסר הבוקר, כי: "כנופיית המתנחלים ההזויים ממשיכים להחזיק את המדינה כולה בביצים ועושי דברם הרופסים, ביבי וברק, ממשיכים להרוס את המדינה. הקמת התנחלות חדשה בירושלים מנוגדת לכל אינטרס ישראלי, מאיימת לחרב את מה שעוד נשאר מהדיפלומטיה הישראלית ולהצית תבערה נוספת בירושלים. נמשיך להאבק במלאכי החבלה העיוורים הללו בכל הכוח."

גם בשלום עכשיו מיהרו לגנות את העבודות במתחם ואמרו כי "נתניהו וברק החליטו סופית להתנתק מהעולם ולאפשר למוסקוביץ וחבריו בימין הקיצוני להשתלט על מזרח ירושלים. כגנבים בלילה ובגיבוי הממשלה מצליחים המתנחלים לפגוע במעמדה הבינלאומי של ישראל ולהרוס כל סיכוי להסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully