וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב נפלו ציפורים מהשמים - הפעם בלואיזיאנה

בארקנסו העריכו שמנוסת בהלה פתאומית היא שגרמה למות אלפי ציפורים בשבת - אבל היום התגלו גוויות מאות ציפורים מאותו מין, ש?חרו?ר אדום כנפיים, מאות ק"מ משם. חקירת התעלומה נמשכת

מקרי המוות ההמוניים ממשיכים להכות בעולם החי בדרום ארצות הברית. אחרי מותן הפתאומי והמסתורי של כ-5,000 ציפורים במדינת ארקנסו, ומותם של כ-100,000 דגים יום לאחר מכן, התגלו היום (שלישי) עוד מאות ציפורים מתות או גוססות על פני רדיוס של כמה מאות מטרים במדינת לואיזיאנה השכנה. כך מדווחת התקשורת המקומית במדינה. למרבה התדהמה, מדובר באותו מין של ציפורים שמתו בארקנסו - ש?חרו?רים אדומי כנפיים.

נהגים שעברו בכביש בעיירה לבאר שמחוז פואנט קופה, לא הרחק מבית הספר התיכון האזורי, היו הראשונים להבחין בהמוני הגוויות, ודיווחו עליהן לרשויות. עד כה נספרו כ-500 מהן. רשויות הפיקוח על הטבע במדינה כבר החלו בהליכי בדיקה מדעיים כדי לנסות ולברר מה בדיוק התרחש במקום. במקביל, התקבל אתמול גם דיווח אחד ממדינת קנטקי, עוד צפונה משם, של אשה שמצאה עשרות ציפורים מתות בחצר ביתה.

רק לפני שלושה ימים התגלו כ-5,000 ציפורים מתות מאותו מין סביב העיירה ביבי במדינת ארקנסו הסמוכה. הלילה פרסמו הרשויות במדינה מסקנות ראשוניות מחקירת האירוע, מהן עלה כי הציפורים נבהלו ככל הנראה מדבר מה בליל השנה החדשה - ייתכן זיקוקים - התעופפו בבהלה והתנגשו זו בזו, בעצים ובמבנים.

אולם לאחר מקרה המוות הנוסף של מאות ציפורים מאותו מין בדיוק במרחק מאות קילומטרים משם, נראה כי עשויה להיות סיבה אחרת. לכך מצטרף גם מותם הפתאומי של כ-100,000 דגי מוסר בנהר בארקנסו לפני יומיים. במקרה זה, העריכו השירותים הווטרינריים כי מגיפה פרצה בין הדגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully