וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל מור לביהמ"ש: "אני מבקש משפט צדק"

4.1.2011 / 11:06

הנאשם בהריגת שניאור חשין הגיע לשלב ההוכחות במשפטו ואמר כי הוא עדיין נרגש ומצטער בשל תאונת הפגע וברח. ידידתו: "עישנו ג'וינט ושתינו אלכוהול באותו ערב"

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

טל מור, הנאשם בהריגת שניאור חשין, אמר הבוקר (שלישי) בדיון שלב ההוכחות בעניינו, הנערך בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה כי הוא עדיין נרגש ומצטער בשל תאונת הפגע וברח וכי הוא מבקש מביהמ"ש שיעשה עמו משפט צדק. עוד לפני הדיון אמר מור, כי הוא "מאמין שכל חלקי התמונה יובאו לבית המשפט והאמת תצא לאור". כעת מעיד אחד מחבריו של חשין לרכיבת האופניים בבוקר התאונה.

רעות וויג, ידידתו של טל מור, שעבדה כברמנית בפאב האילקה בתל אביב, בו בילה לפני התאונה, סיפרה לבית המשפט כי בערב התאונה מור הביא עמו ג'וינט של גראס שאותו עישנו יחד לפני שנכנסו אל הפאב שבו עבדה. לדבריה שאפה רק כמה שאיפות ויחד עישנו את הג'וינט כולו.

"טל הזמין שני חצאי ליטר בירה, ושתה איתי כוסית של עראק על חשבון הבית". סיפרה לבית המשפט. "אינני יודעת מה שתה כשלא הייתי לידו בבר" הוסיפה. לדבריה משם המשיכו לפאב נוסף שם המשיכו לשתות לשוכרה.

עמית לוי, חברו של שניאור חשין סיפר בעדותו על בוקר התאונה: "התאמנו לאירוע איש הברזל, תכננו לצאת בארבע בבוקר, יצאתי מביתי, הגעתי עליו ויצאנו לדרך. יצאנו כמו בכל רכיבה שלנו על כביש חמש לכיוון צומת הכפר הירוק, הגענו עד לצומת קסם, היינו על השוליים, שמנו לב שטעינו".

עוד סיפר החבר כי "הרגשתי ששניאור קצת מאחור, החלטתי להמשיך לנסוע, לא ראיתי שהוא לא מגיע, חזרתי באותה הדרך ואז חזרתי באותה הדרך שבאתי ברכיבה איטית, חשבתי ששניאור יבוא לקראתי, הגעתי לשלוש מכוניות, שאלתי את האנשים שהיו מחוץ למכוניות מה קורה, המכוניות עצרו בשוליים בצורה קצת מפוזרת, כאילו עצירה פתאומית. אחד האנשים אומר לי "אני לא יודע, יש שם בחורה על הכביש צריך לעזור לה". ראיתי דמות שרועה בצד הכביש, לשניאור היה שיער פזור, חשבתי ששניאור שם ועוזר לה, ראיתי חולצה צהובה, כמה מטרים לפני הבנתי שזה שניאור. הראש לא מבין שזה חבר".

בשלב החקירה הנגדית, סיפר החבר לוי כי "ערב קודם, שניאור היה בהופעה של אלטון ג'ון, להערכתי הוא חזר סביב 23:00 בלילה". לאחר מכן נשאל לוי על ידי פרקליטתו של מור, עו"ד תמי אולמן: "אין ספק שהעירנות פוחתת כשיש שעות שינה מועטות" ועל כך הוא השיב כי "כשעוסקים ברכיבה על אופניים מתעוררים, עוסקים בפעילות גופנית. קצת לפני הפגיעה עוד ראיתי אותו, הוא רכב בשוליים (כמענה על שאלתה של אולמן אם אפשר שסטה. ג.ג)". אולמן שאלה: "את התאונה לא ראית ולא שמעת? תוכל לאמוד לנו כמה זמן ובמרחק עד שראית לראשונה מישהו עומד במקום?" ועל כך השיב לוי: "מאשר, אינני זוכר אם רכב חלף על פניי או לא". אולמן: "כמה פעמים מתוך עשרות הפעמים שרכבתם טעיתם בכיוון?" לוי: "אולי רק פעם אחת, הוא בדרך כלל רכב עם אוזניות שמע, אינני יודע האם שמע או לא".

בשבוע שעבר: שחרור למעצר בית

ביום רביעי שעבר הורה בית המשפט המחוזי בפתח תקווה לשחרר למעצר בית את מור, הנאשם כי דרסם למוות והפקיר את שניאור חשין, בנו של שופט בית המשפט העליון לשעבר מישאל חשין, בשל העיכוב במשפט שגרמה שביתת הפרקליטים.

נגד מור, בן 26 מכפר ברוך, הוגש בחודש יולי כתב אישום בגין הריגתו של חשין. כמו כן הוא נאשם בהפקרה, נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים וסמים ושיבוש הליכי משפט. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין אביב שרון מפרקליטות מחוז מרכז, בלילה שלפני התאונה יצא מור לתל אביב והחל את הערב בעישון חשיש. לאחר מכן, בילה בשלושה פאבים שונים ושתה כמות גדולה של בירה, עראק וויסקי.

לפי כתב האישום, סמוך לשעה 4:00 בבוקר החל מור לנסוע חזרה לביתו, לאחר שלא ישן כ-18 שעות, כשבדמו ריכוז אלכוהול גבוה ושאריות של סמים. הוא עלה על כביש 444, סטה אל עבר שולי הדרך, פגע במעקה הבטיחות ואז פגע בחשין, שרכב על אופניו לצד הדרך. כתוצאה מהתאונה הוטח חשין אל מכסה המנוע ולשמשה הקדמית ומת במקום כתוצאה מהפגיעות שספג. מור לא עצר והמשיך לנסוע לכפר ברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully